سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل ۴۰۰ واحد مسکن مهر ارتش به متقاضیان

۴۰۰ واحد مسکن مهر ارتش با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و استاندار کرمانشاه در شهرک پردیس کرمانشاه به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : پروژه مسکن مهر ارتش در کرمانشاه ۴ هزار و ۲۱۸ واحد است که با افتتاح این ۴۰۰ واحد، ۳ هزار و ۲۶۷ واحد از این پروژه به متقاضیان واگذار شده و روند ساخت ۹۵۱ واحد باقی مانده نیز تا اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد.

کلنگ زنی پروژه هزار و ۷۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن در کرمانشاه

 امروز با حضور امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش کلنگ احداث یک هزار و ۷۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرک پردیس کرمانشاه به زمین زده شد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه اقدام ملی مسکن در دوسال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود، گفت: برای ساخت این پروژه ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده می‌شود و ما بقی نیز آورده متقاضیان است.

او سرمایه گذاری حوزه مسکن استان کرمانشاه در سال ۹۹ را پنج هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ساخت ۲۵ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی در استان کرمانشاه هدفگذاری شده است که تا پایان امسال ۱۲ هزار واحد از این تعداد به بهره برداری می‌رسد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.