سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه‌های علمیه سنگر وحدت و اخوت است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت:حوزه‌های علمیه در بسیاری از عرصه‌ها امید دشمن را به یأس تبدیل کرده و این مهم سبب خشم و عصبانیت آن‌ها شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با بیان اینکه حوزه‌های علمیه پرچمدار پاسداری از شریعت هستند و طلاب سرباز مبارزه با جهل و انحراف در جامعه هستند، گفت: حوزه‌های علمیه در بسیاری از عرصه‌ها امید دشمن را به یأس تبدیل کرده و این مهم سبب خشم و عصبانیت آن‌ها شده است.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی روز سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه علوم دینی وحدت شهرستان ثلاث باباجانی افزود: اهل ایمان و علم نزد خداوند متعال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و تا مادامی که علم و ایمان در کنار یکدیگر باشند انسان از گمراهی و تباهی به دور خواهد ماند.

او با بیان اینکه علم بدون ایمان، گمراهی به دنبال دارد، گفت: دشمنان همواره از فقدان علم و یا ایمان استفاده کرده و به درون جوامع اسلامی نفوذ می‌کنند بنابراین باید نسبت به توطئه‌های آن‌ها هوشیار بوده و خود را مجهز به سلاح ایمان و علم کنیم.

او با اشاره به اینکه تنها اهل ایمان و علم می‌توانند در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند، اظهار داشت: طلاب و روحانیون افسران میدان علم و عمل هستند و می‌تواند با ایمانی که با علم و دانش عمراه است در برابر نفوذ و حربه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

او با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) عنوان داشت: هر کس که با علمای امت اسلامی ملاقات کند گویی به دیدار پیغمبر شتافته است در نتیجه لباس روحانیتی که طلاب بر تن دارند تأسی به لباس و مکتب رسول اکرم (ص) است.

حجت الاسلام فاضلی اظهار داشت: برخی از علمانما‌ها با پوشیدن لباس روحانیت در مسیر دشمن گام نهاده و مهره و نیروی آن‌ها در جهت عملیاتی ساختن توطئه‌ها و نقشه‌های شوم مخالفان اسلام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه یادآور شد: امروز در اقصی نقاط جهان هرکس که دم از دین و دیانت می‌زند نام زیبای انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد، ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای از مظلومان و مسلمانان جهان حمایت می‌کند و در برابر مزدوران و دشمنان اسلام قد علم کرده است.

او اظهار داشت: امروز آمریکای جنایتکار با وقاحت تمام به ترور سرباز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی افتخار می‌کند، حاج قاسم در راه پاسداری از اسلام و مسلمین و مستضعفان جهان به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان حوزه‌های علمیه را سنگر وحدت و اخوت دانست و ابراز داشت: روحانیون و ماموستا‌ها با تلاش و جدیت طلابی انقلابی و در خدمت اسلام و انقلاب تربیت کنند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.