سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان خبر داد؛

تعیین تکلیف ملک مازاد جهاد کشاورزی در گرمسار

امیر خلیلی خواه گفت: هفت ملک مازاد جهاد کشاورزی گرمسار تعیین تکلیف شد کهجمع ارزش این املاک هفت میلیارد تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در سومین جلسه مولدسازی و فروش اموال و دارایی‌های دولت استان سمنان با اشاره به تعیین تکلیف هفت ملک مازاد جهاد کشاورزی گرمسار گفت: ارزش ریالی این املاک هفت میلیارد تومان است.

او با تأکید بر ضرورت تعیین تکلیف اموال و املاک مازاد دولتی در سراسر استان اظهار داشت: در این جلسه هفت ملک مازاد جهاد کشاورزی گرمسار به ارزش هفت میلیارد تومان تعیین تکلیف شد.

خلیلی خواه با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی تاکنون همکاری خوبی برای شناسایی و تعیین تکلیف اموال و املاک دولتی داشتند، ابراز داشت: این همکاری باید تقویت یابد و تمام دستگاه‌های اجرایی برای معرفی اموال و املاک مازاد و بلااستفاده خود اقدام کنند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان بابیان اینکه جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی از اموال دولتی را در دستور کار دانست و گفت: تاکنون ۳۶ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان در این کارگروه تعیین تکلیف شده است.

او در پایان با اشاره به اینکه تأمین منابع مالی دولت در شرایط اقتصادی فعلی از دیگر اهدافی است که در این راستا دنبال می‌شود، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی به‌سرعت نسبت به معرفی اموال مازاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.