سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مراغه

 فرمانده سپاه مراغه از توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سرهنگ رشیدی  فرمانده سپاه مراغه در جلسه گروه‌های جهادی با امام جمعه مراغه گفت: رزمایش کمک مومنانه به نمایش گذاشتن جلوه‌هایی از ایثار، نوع‌دوستی، همدلی و اتحاد میان مردم و نهاد‌های مختلف شهرستان بود و مردم این شهرستان بار‌ها در مواقع بحرانی همدلی خود را به نمایش گذاشتند و در اجرای رزمایش کمک مومنانه نیز بار دیگر این روحیه خود را نشان دادند.

او با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله ۱۰ روزه در هفته‌های آینده برگزار می‌شود، افزود: دهه نخست تا روز عید غدیر، دهه دوم ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود و انتظار می‌رود تمامی آحاد مردم در این مرحله به یاری مردم نیازمند بیایند.

سرهنگ رشیدی ابراز امیدواری کرد تا در این مرحله نیز مردم شهرستان با کمک‌های خود بخشی از نیاز‌های خانواده‌های متضرر از بیماری کرونا را برطرف کنند.

او گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه تلاش داریم لیست افراد نیازمند به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد تا بسته‌های معیشتی به نحو شایسته توزیع شود.

شهرستان مراغه با ۲۶۸ هزار جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری جنوب تبریز واقع است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.