سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک بیش از یک میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی در عید قربان

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : طبق آمار اولیه مردم خراسان شمالی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در عید قربان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد استان خراسان شمالی با بیان اینکه در روز عید قربان ۱۲ قربانگاه با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی برپا شد، گفت: امسال با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت امنای مساجد و معتمدان محلات، شاهد جمع آوری گوشت‌های قربانی و نذورات هم استانی‌های بودیم.

او  با اشاره به اینکه مردم نیکوکار استان در عید قربان امسال ۶۰۰ راس دام سبک و ۱۴ راس دام سنگین به نیازمندان کمک کردند گفت : پیش بینی می‌شود این میزان کمک‌ها به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.

او  تاکید کرد: تمامی نذورات مردمی بر اساس نیت خیران و نیاز سنجی انجام شده توسط مددکاران و مراکز نیکوکاری و با نظارت کمیته امداد توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید 


مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی   افزود : خیرانی که تا کنون نذورات خود را پرداخت نکردند می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و یا با شماره گیری کد ۱*۰۵۸*۸۸۷۷* به نیازمندان کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.