سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح "مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور" در گلستان اجرایی می شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گلستان از اجرای طرح مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور در گلستان خبر داد.

سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،گفت: با همزمانی اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان (فاز دوم) با ایام عید قربان و عید غدیر، خدمات این ستاد با عنوان" احسان غدیر" در دو شکل اهدای بسته‌های پروتینی و اطعام دهی در سراسر استان انجام می‌شود.

او افزود: در اولین اقدام این ستاد در این مرحله با مشارکت ستاد مردمی غدیر اطعام دهی با عنوان "مهر مهدوی، اطعام علوی، نذر ظهور" به تعداد ۱۴ هزار پرس غذا گرم آماده در روز عید غدیر توسط گروه‌های جهادی و مردمی در ۷۰ نقطه شهر گرگان توزیع می‌شود.

سلمان زاده گفت: البته این اطعام دهی با مشارکت خیریه ها، هیئات مذهبی، موکب‌ها و گروه‌های جهادی در بعد از عید غدیر هم ادامه خواهد داشت.

او افزود: گروه‌ها برای مشارکت و همکاری در این طرح پس از ثبت در سامانه احسان در لیست درخواست استان، سهمیه و محل توزیع اقلام اعلام می‌شود.

سلمان زاده گفت: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان تعداد ۱۷ هزار بسته اقلام خوراکی و در مرحله دوم (فاز اول) تعداد ۳۲ هزار بسته پروتئینی از جمله گوشت، مرغ و ماهی توزیع شده و مجموعا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه شده است.

او افزود: در این مرحله از رزمایش در فاز دوم هم یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.