سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی در ایجاد همبستگی بین تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری آیین‌های مذهبی و ملی اثرگذار بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام حجت‌الله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و فراسازمانی است، گفت : نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمد و در طول سال‌های متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز اولیه را همواره موردنظر داشته و حق عمل و اقدام را به جا آورده است.

او با بیان اینکه این نهاد به موجب قانون، متشکل از ۲۰ دستگاه اجرایی، نهاد انقلابی و نیرو‌های نظامی و انتظامی است، رسالت خطیر این شورا را سیاست‌گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت راهبردی و مدیریت برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی، مذهبی، سیاسی و انقلابی کشور دانست.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: به فرموده مقتدای عظیم الشان امت اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن‌ترین و با سابقه‌ترین نهاد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسوئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی براساس نیاز واقعی و صادقانه در کشور به وجود آمد و در طول سال‌های متمادی با تحولات گوناگون، آن نیاز اولیه را همواره مورد نظر داشته و حق عمل و اقدام را به جا آورده است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال‌ها همچنان در خط درست و صراط مستقیم حرکت کرده، لحظه‌ها را شناخته و کار مناسب آن لحظه را انجام داده است.

او ادامه داد: مخاطب اصلی امور تبلیغی مردم هستند بنابراین اگر تشتت و ناهماهنگی و دخالت در امور یکدیگر میان نهاد‌های تبلیغی وجود داشته باشد اعتماد مردم سلب خواهد شد و به تبع این سلب اعتماد موجب کمرنگ شدن اثر پیام مورد تبلیغ می‌شود.

او گفت: تأسیس و تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ انجام شد، زیرا تعداد دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی و تنوع نقش هر یک در مواجهه با چالش‌ها و رخداد‌های پیش روی هر انقلاب نوپا لزوم ایجاد هماهنگی و حفظ انسجام منطقی میان این دستگاه‌ها را بیش از پیش برهمگان روشن می‌ساخت بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با قبول مسوولیت ایجاد هماهنگی و انسجام تمام دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی تأسیس شد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.