سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده سازی ۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی فراهان برای هفته دولت

۶۳ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان فراهان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

حسن خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

خزائی پور افزود: از این تعداد ۶۰ طرح مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و عملیات احداث سه طرح هم آغاز می‌شود که تعداد پروژه ۵۶ طرح در حوزه عمرانی و ۷ پروژه نیز در حوزه اقتصادی است.

او اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها برای ۲۲۸ نفر در شهرستان فراهان به طور مستقیم و برای ۳۴۸ نفر غیر مستقیم ایجاد شغل می‌شود.

فرماندار شهرستان فراهان بیان کرد: برای اجرای طرح‌هایی که در هفته دولت در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، بالغ بر ۲۵۲ میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است که ۵ طرح از منابع ملی و ۵۸ پروژه دیگر از منابع استانی و سایر تامین شده است.

او ادامه داد: استاندار مرکزی به منظور افتتاح و کلنگ زنی متمرکز و همزمان این پروژه‌ها در یکی از روز‌های هفته دولت به شهرستان فراهان سفر خواهد کرد.

خزائی پور تصریح کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده توجه به مسائل تولید و کسب و کار همچنین رونق اشتغال از اولویت‌های مهم فرمانداری شهرستان است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.