سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی کرونا از میهمانان در یک عروسی/ ۷۰ نفر مبتلا شدند

فرماندار اردبیل گفت: حضور شهروندان در یک مراسم عروسی باعث شد ۷۰ نفر از میهمانان به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی یک فوتی داشتیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه فرماندار اردبیل در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

امامی یگانه افزود: متاسفانه در یک عروسی در اردبیل ۷۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و حتی فوتی نیز در این عروسی گزارش شده است.

او گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روز‌ها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

او افزود: تاکسی‌ها و خط واحد‌ها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.

فرماندار اردبیل گفت: پاساژ‌ها و مراکز فروش و بازار‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند.

امامی یگانه تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمب شود و سلامت مردم شوخی بردار نیست واگر بازار و پاساژ‌ها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

او گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.