سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سواد آموزی برای ۵۲۰ نفر از زنان روستایی استان همدان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح توانمندسازی زنان و دختران روستایی با پوشش بیش از ۵۲۰ سوادآموز در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، خدابنده لو، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان گفت: طرح توانمندسازی زنان روستایی با شرکت ۵ هزار و ۳۰۰ سوادآموز در کل کشور اجرا شد که از این میزان بیش از ۵۲۰ سوادآموز از استان همدان شرکت داشتند.

خدابنده لو افزایش پوشش تحصیلی زنان و دختران روستایی بازمانده از تحصیل، فراهم کردن زمینه‌های رشد و شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های زنان و دختران روستایی و توانمند سازی آنان در زمینه مهارت‌های زندگی و ارتقای کمی و کیفی شاخص‌های دسترسی به منابع و امکانات به ویژه در حوزه آموزش، تسهیل در بهبود فرآیند‌های یاددهی و  یادگیری با افزایش سطح انگیزشی از اهداف اجرای این طرح است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، تعدادی وام خود اشتغالی هم به زنان و دختران شرکت کننده پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی
۱۵:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
باادامه وضعیت موجود(گرانی وعدم تامین نیازهای اولیه توسط خانواده ها) برای تحصیل حدود30سال دیگربچه هایمان همانند شما نهضت سوادآموزی میروند.