سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته سی و هشتم سری A ایتالیا؛

پایان فصل سری A با بقای قدیمی ترین باشگاه ایتالیا/ لچه دوباره به سری B بازگشت

رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا، امشب به پایان رسید و تیم لچه به عنوان آخرین تیم به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های فصل جاری سری A فوتبال ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب با برگزاری چهار دیدار همزمان و مشخص شدن تکلیف آخرین تیم سقوط کننده به سری B، به پایان رسید.

در مهمترین دیدار امشب، تیم لچه که برای فرار از سقوط می‌جنگید میزبان پارما بود که با نتیجه پرگل چهار بر سه شکست خورد تا با ۳۵ امتیاز، پس از اسپال و برشا که از مدتی قبل سقوطشان به دسته پایین تر قطعی شده بود، در رتبه هجدهم جای بگیرد و به عنوان سومین تیم به سری B سقوط کند.

لچه که سال گذشته به سری A صعود کرده بود، نتوانست در بالاترین سطح فوتبال ایتالیا دوام بیاورد و در نهایت دوباره به سری B بازگشت. پارما هم با این پیروزی ۴۹ امتیازی شد و در رتبه یازدهم کار خود را در سری A این فصل به پایان رساند.

در دیگر مسابقه مهم، تیم جنوای رده هفدهمی که برای فرار از سقوط رقابت نزدیکی با لچه داشت، موفق شد در ورزشگاه لوئیجی فراریس، مهمانش هلاس ورونا را با شکست بدرقه کند تا با چهار امتیاز بیشتر از لچه، در سری A ماندنی شود.

جنوا قدیمی‌ترین باشگاه فوتبال فعال در کشور ایتالیا و با ۹ قهرمانی در سری A، پس از یوونتوس، میلان و اینتر، چهارمین تیم پرافتخار این لیگ به شمار می‌آید.

در دو دیدار همزمان دیگر، ساسولو در دیداری تقریبا تشریفاتی برای هر دو تیم با یک گل مغلوب مهمانش اودینزه شد تا با ۵۱ امتیاز فصل را با قرار گرفتن در رتبه هشتم به پایان برساند و اودینزه هم با ۴۵ امتیاز سیزدهم شد. مصاف تیم‌های بولونیا و تورینو نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بولونیا دوازدهم و تورینو در رتبه شانزدهم جدول سری A جای گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.