سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسینی: بازی با آلومینیوم فینال است/ باید تمام فصل را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی باشیم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: باید پیروزی مقابل نیروی زمینی را فراموش کنیم و فقط به فکر بازی برابر آلومینیوم که حکم فینال دارد باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر نیروی زمینی اظهار داشت: طبیعتا چنین بازی‌هایی خیلی دشوار است. ما می‌دانستیم که نیروی زمینی با وجود جایگاهش در جدول، تیم خوبی است. سعی کردیم توپ و بازی را به حریف بدهیم تا بتوانیم از توپ گیری‌ها و ضد حملات استفاده کنیم. خوشبختانه با وجود این که یک بر صفر عقب افتادیم، بازیکنان ما به بازی برگشتند و از موقعیت‌ها استفاده کردند. باید از زحمات بازیکنان تیمم که با جان و دل بازی می‌کنند تشکر کنم. دیگر باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر فینال بزرگ هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک باشیم.  

او در خصوص صعود مس رفسنجان به لیگ برتر و رقابت مس کرمان و آلومینیوم اراک برای کسب دومین سهمیه لیگ برتری گفت: بازی ما با آلومینیوم مانند فینال است. باید تمام بازی‌های قبلی را فراموش کنیم و فقط به فکر بازی با آلومینیوم باشیم.  

سرمربی مس کرمان درباره حواشی ایجاد شده در بازی‌های لیگ یک و درگیری جزئی در بازی تیمش با نیروی زمینی گفت: اگر نظارت‌ها قوی باشد و من مربی بدانم که مانند مربیان لیگ برتری زیر ذره بین هستم و حرکاتم رصد می‌شود، به خودم اجازه نمی‌دهم حرکت اضافی انجام دهم. اگر در بازی امروز اتفاقی افتاد، به دلیل این بود که تماشاگر در ورزشگاه حضور ندارد و فاصله نیمکت‌ها با هم کم است. به هر حال ورزشگاه‌ها استاندارد نیست و صدا‌ها شنیده می‌شود. من و سرمربی حریف به سرعت نیمکت‌ها را آرام کردیم و فکر می‌کنم شاهد بازی سالمی بودیم.


بیشتر بخوانید:


حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده برنامه‌ای دارد گفت: خیر. فقط به بازی با آلومینیوم فکر می‌کنم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.