سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۷۶۳ تن شکر در بازار کهگیلویه و بویراحمد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تنظیم بازار ۷۶۳ تن شکر با قیمت هر بسته ۸۰۰۰ تومان درکهگیلویه وبویراحمد توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین پور رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با پیگیریهای انجام شده ۱۰۰ درصد شکر سهمیه استان در مرداد ماه تامین شده است گفت: از این مقدار ۴۰۱ تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی یک کیلو گرمی با قیمت ۸۰۰۰ تومان، در واحدهای صنفی و فروشگاههای منتخب توزیع می شود.

حسین پور افزود: همچنین  ۱۸۱ تن شکر با قیمت هر کیلو ۶۷۰۰ تومان، بین واحدهای تولیدی صنفی و ۱۸۱ تن شکر بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع می شود.

سالار حسین پور با بیان اینکه تمامی مراحل توزیع، با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می شود افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه های توزیع کننده، ناظران این سازمان افراد متخلف را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.

او از همشهریان خواست در صورت هرگونه تخلفات صنفی موارد را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند تا به شکایات آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.