سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

خانه مطبوعات سمنان با اصلاح اساسنامه به ساماندهی خبرنگاران کمک کند

فرشید فلاح گفت: خانه مطبوعات با اصلاح اساسنامه کمک حال این اداره‌کل برای ساماندهی مطلوب خبرنگاران باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کارگروه مشخصی برای ساماندهی خبرنگاران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تشکیل و مسوول مستقیم تعیین شده و در آخرین نشست مقرر شد برای کاهش پراکنده‌کاری و حرکت به سمت همدلی برای ساماندهی خبرنگاران از سوی خانه مطبوعات اقداماتی انجام شود.

او ادامه داد: اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات برای استفاده از ظرفیت این تشکل برای ساماندهی خبرنگاران امری مهم و ضروری است و با توجه به اینکه انتخابات خانه مطبوعات به تازگی برگزار شد، فرایند یکساله برای اصلاح اساس‌نامه پیش‌بینی می‌شود.

فرشید فلاح بیان کرد: اساسنامه خانه مطبوعات باید به گونه‌ای اصلاح شود که خبرنگاران سهم بیشتری داشته باشند، اکنون تشکل خانه مطبوعات به گونه‌ای است که نمی‌توان تشکل‌ها را کنار گذاشت و چشم‌انداز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تقویت وحدت و یکپارچه‌سازی انجمن خبرنگاران و خانه مطبوعات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در قبال رسانه‌های دارای مجوز مسوولیت دارد و تکلیفی در قبال رسانه‌های بدون مجوز ندارد.

او تاکید کرد: برای ساماندهی خبرنگاران رسانه‌ها نیز باید پای کار باشند و کمک کنند.

حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان چندی قبل با بیان اینکه پایش خبرنگاران استان ضروری و موجب ساماندهی فعالیت آنان می‌شود، ابراز داشت: تعریف جامعه خبرنگاران برای مدیران و مردم نیازمند ساماندهی خبرنگاران است و برای تحقق این راهبرد کارگروهی تشکیل شده است.

منبع خبر:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.