سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه

رییس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث خبر داد.

مجید چهری رییس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث خبر داد و گفت: ثبت نام در این دانشکده  از طریق سوابق تحصیلی و دوره تحصیل رایگان است.

او با بیان اینکه ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون در دانشکده علوم قرآنی تا دوم شهریور ماه فرصت دارد گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه با سایت سازمان سنجش در این دانشکده ثبت نام کنند.

چهری بیان کرد: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش معارف ناب قرآن کریم در استان و یکی از ۱۸ دانشکده‌ زیر مجموعه دانشگاه علوم و معرف قرآن کریم در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و یکسال بعد  دانشجو جذب کرد.

او افزود:  از سال تحصیلی ۹۵ با ابلاغ سرفصل جدید رشته علوم قرآن و حدیث از سوی وزارت علوم تحقیقات  و فناوری است.

رییس دانشکده علوم قرآنی گفت:  در مقطع کارشناسی ارشد  نیز این دانشکده از سال تحصیلی ۹۹ با ابلاغ جدید رشته علوم قرآن را با ۲ گرایش ادبی و  اعجاز ارائه خواهد کرد.

چهری بیان کرد: دانشکده علوم قرآنی  از آغاز تاسیس تاکنون موفق به پذیرش ۱۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۲۲۱ دانشجو در مقطع کارشناسی  ارشد شده است و تعداد دانش  آموختگان این دانشکده ۱۰۴۹ نفر است.

او ادامه داد: در حال حاضر  نیز تعداد ۹۷ دانشجو در مقطع کارشناسی و ۷۳ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.