سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای تفاهم نامه بهسازی شهرک صنعتی اردبیل پیگیری می‌شود

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بهسازی و تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با استفاده از اعتبارات ملی و استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: شهرک صنعتی اردبیل به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان اردبیل نیازمند توجه بیشتری است که تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم، اعتبارات مناسبی برای این شهرک جذب و تخصیص یابد.

او از پیگیری برای اجرای تفاهم نامه بهسازی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و اظهار داشت: با اجرای تفاهم نامه فی مآبین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، استانداری اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، وضعیت عمومی شهرک صنعتی اردبیل بهبود خواهد یافت که تلاش می‌شود این تفاهم نامه هرچه سریعتر در مرحله اجرایی قرار گیرد.

عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص تصفیه خانه شهرک صنعتی ۲ اردبیل، ابراز داشت: اجرای فاز دوم تصفیه خانه این شهرک یکی از الزامات توسعه آن بوده که بایستی با جذب اعتبارات ملی، مدول دوم آن هرچه سریعتر آغاز و به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نیز در جریان این بازدید گفت: اجرای تفاهم نامه سه جانبه بهسازی شهرک صنعتی ۲ اردبیل می‌تواند بهسازی و تکمیل زیرساخت این شهرک را شتاب دهد.

محمد اهلی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان صنایع کوچک، استانداری اردبیل و شرکت شهرک‌های صنعتی متعهد به تامین اعتبارات لازم به میزان سهم تعیین شده در این تفاهم نامه هستند که با تخصیص این اعتبارات ملی و استانی، معابر و زیرساخت‌های شهرک صنعتی ۲ اردبیل بهسازی و تکمیل خواهد شد.

او با اشاره به انجام تشریفات برگزاری مناقصه مربوط به احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل گفت: اجرای این مدول به اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد که تامین این اعتبار در حد توان شرکت شهرک‌های صنعتی نبوده و نیاز به تخصیص اعتبارات استانی و ملی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین اشاره‌ای به وضعیت پروژه‌های در حال اجرای این شهرک صنعتی کرد و گفت: در حال حاضر بهسازی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی ۲ اردبیل در چندین بخش از محل اعتبارات جاری این شرکت آغاز و در حال اجرا بوده که البته با توجه به فرسودگی معابر و تاسیسات و همچنین گستردگی این شهرک صنعتی، بهسازی و تکمیل زیرساخت آن به اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال نیاز دارد.

اهلی از توجه هر چه بیشتر به شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و بیان کرد: با توجه به مشوقات داده شده در چند سال اخیر، حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است به نحوی که زمین قابل واگذاری در برخی از شهرک‌های صنعتی رو به اتمام بوده و یا پایان یافته که این امر مستلزم توسعه شهرک‌های صنعتی و تملک زمین‌های مورد نیاز دارد که با همدلی و مساعدت تمامی مسئولان استانی می‌توان با افزایش وسعت شهرک‌های صنعتی، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان را افزایش داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.