سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظرفیت دانشگاه شهرکرد جهت اجرای طرح‌های مدیریت شهری به کار گرفته می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: همکاری‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه شهرکرد تقویت، و توانمندی‌های آن جهت اجرای طرح‌های مدیریت شهری به کار گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در دیدار با رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: زمینه‌های همکاری بسیار مناسبی میان دانشگاه شهرکرد و مجموعه مدیریت شهری وجود دارد که از جمله می‌توان به ظرفیت‌های غنی علمی و پژوهشی و در مقابل اجرای طرح‌هایی نظیر پروژه ورودی دانشگاه و فضای سبز گسترده آن اشاره کرد.

او با اشاره به وجود زیرساخت‌های مطلوب در دانشگاه شهرکرد افزود: وجود زیرساخت‌های مفید و مؤثر دانشگاه و برخورداری از فضای فرهنگی و آموزشی و حضور در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی، فرصت مناسبی جهت همکاری بیش از پیش شهرداری و دانشگاه را به وجود آورده است.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: زیباسازی شهر، طراحی و اجرای المان‌ها و مبلمان شهری، رفع مشکلات زیست‌ محیطی، هوشمندسازی شهر و نگهداری و توسعه فضای سبز شهری از مؤلفه‌های مهم حوزه مدیریت شهری است که دانشگاه شهرکرد برای کمک، همفکری و سوق دادن پایان‌نامه‌های دانشجویان و طرح‌های پژوهشی به سوی این موضوعات می‌تواند کمک مؤثری را به شهرداری شهرکرد کرده باشد.

او ادامه داد: تکمیل محوطه ورودی دانشگاه شهرکرد یکی از طرح‌های در دست اجرای شهرداری شهرکرد می‌باشد که علاوه بر زیباسازی می‌تواند حوادث رانندگی و تصادفات مسیر را کاهش دهد.

عبدالغنی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در شهرکرد با کمبود آب مواجه هستیم و این زنگ خطری برای فضای سبز شهر می‌باشد بنابراین می‌طلبد در راستای حفظ فضای سبز موجود اهتمام ویژه داشته باشیم و نسبت به آبیاری به موقع فضای سبز دانشگاه اقدامات لازم انجام شود.

در پایان بازدید میدانی از بخش‌ها و طرح‌های دانشگاه و محوطه ورودی دانشگاه شهرکرد انجام شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.