سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فسخ قرارداد پیمانکاری دو طرح ورزشی در هرمزگان/ اخطار استاندار به شهرداری بندرعباس

در نشست شورای فنی استان هرمزگان با تصویب اعضا، قرارداد پیمانکاری دو طرح ورزشی فسخ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، استاندار هرمزگان  گفت:  موضوع قرارداد سالن ورزشی رضوان بندرعباس با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان و سالن ورزشی کرگان میناب با اعتبار ۱۸۰ میلیون تومان که از سال ۹۴ عملیات اجرایی آنها آغاز شده بود به دلیل طولانی شدن و ترک اجرای  طرح  با اخطار مکرر به پیمانکار و اقدام قانونی، بررسی و فسخ شد.

فریدون همتی افزود: اجرای این دو طرح با پیشرفت فیزیکی ۵۰ و ۶۰ درصدی توسط پیمانکار رها شده بود که بازگشت خسارت های وارده از طریق قانونی در حال پیگیری است و هیچ طرحی در آینده به این شرکت واگذار  نخواهد شد.

او گفت: با پیمانکارانی که ناموفق عمل کرده و باعث هدر رفت بیت المال شده اند مطابق مقررات با آنها  برخورد می شود تا از این پس هم دستگاه و هم پیمانکار وظیفه خود را در چارچوب شرح قراردادی که منعقد شده به لحاظ زمانی، کیفیت و مبلغ قرارداد رعایت کند و در پی آن خدمتی به مردم و جامعه داده شود.

فریدون همتی گفت : پیمانکاران باید نسبت به اجرای  طرح ها احساس مسئولیت کنند و آبگرفتگی معابر و خیابان های شهر بندرعباس در زمان بارندگی ها یکی از مشکلات مهم شهری است که استانداری هرمزگان دستور علل و بررسی این موضوع را در شورای فنی صادر کرده بود.

همتی افزود : گزارش نحوه و روند عملکرد اجرایی  طرح جمع آوری و دفع آبهای سطحی شهر بندرعباس بررسی شده است،با توجه به بارندگی ها و آبگرفتگی های سطح شهر در سال گذشته، ثابت  شد که اجرای این  طرح دقیق نبوده است و نتوانسته مشکل شهر را  بر طرف کند.

استاندار هرمزگان گفت:آبگرفتگی شهر مردم را بسیار اذیت  می کند و تحمل این موضوع برای ما بسیار سخت بود به همین دلیل بررسی جدی این  طرح در دستور کار قرار گرفت.

همتی افزود: پس از مشخص شدن قصور در اجرای  طرح، مصوب شد شهرداری به عنوان کارفرما ، مجری و مشاور طرح در زمان معین نسبت به اصلاح ایرادات اقدام  کند و در غیر اینصورت از طریق قانون و دستگاه قضا برخورد لازم انجام می شود.

انتهای پیام / ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.