سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قالیباف در نطق پیش از دستور:

تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا ضروری است

رئیس مجلس گفت: به‌نظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا ضروری باشد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک عید سعید قربان گفت: این عید سعید به معنای واقعی کلمه، عید امتحان الهی است. هر گاه بتوانیم با ایمان کامل به وعده‌ها و سنت‌های خداوند از این دشواری‌ها عبور کنیم، ایمان و قدرت جدیدی به دست خواهیم آورد. ملت ما پس از ابتلائات منجر به وقوع اسلامی، قدرت شگفتی پیدا کرد تا از انقلاب محافظت کند و پس از عبور از فتنه‌هایی سال‌های اول انقلاب، توان پیدا کرد تا در دفاع مقدس دلیرانه مقاومت کنیم.

وی افزود: با ایستادگی مردم در برابر انواع فتنه‌های داخلی دهه‌های دوم و سوم انقلاب، در مدت زمانی کوتاه به چنان قدرتی دست یافتیم که پیچیده‌ترین نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم و نظم جدیدی را در منطقه غرب آسیا برقرار کنیم. در زمان فعلی هم دشمنان مردم ایران برای آسیب اقتصادی به مردم طراحی پیچیده‌ای انجام داده اند. از همین رو اکنون در معرض امتحان بزرگ کارآمدی و حل مشکلات معیشتی جامعه قرار داریم. آموزه عید قربان به همه‌ ما مسئولان کشور این است که اگر به وعده‌های تخلف ناپذیر خداوند اعتماد کنیم، بدون نیرنگ و ظاهرسازی و به معنای واقعی کلمه اراده الهی را محقق کنیم و به جای خودمحوری، فداکاری و ایثار را سرلوحه اعمال و رفتار خود قرار دهیم و خود را یکسره وقف خدمت به مردم، یعنی وظیفه شرعی خود کنیم، پیروزی ما حتمی است و با عبور از این مرحله، ان‌شاءالله مردم ایران قدرتی مضاعف خواهند یافت و از مشکلات کشور کاسته می‌شود.

رئیس مجلس ادامه داد: نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگان شریف مردم عزیز ایران برای عبور از این مرحله دشوار، اساسی و حیاتی است. اگر مجلس را متحول کنیم و پیگیر مشکلات معیشتی مردم باشیم، موتور تحول و مدیریت مشکلات در کشور به حرکت در می‌آید و اگر مجلسی ضعیف داشته باشیم، موتور پیشرفت کشور متوقف خواهد شد. از همین رو تحول مجلس و شکل گرفتن مجلس قوی و فعال شرط لازم برای تحول اقتصاد کشور است.

قالیباف گفت: خدا را شاکریم که نظارت مردم بر تمام رفتار‌ها و تصمیم‌های مجلس بسیار بیشتر از دوره‌های گذشته است. نظارت مردمی را گامی اساسی در راستای پیشرفت کشور قلمداد می‌کنیم. وقتی انتظار از یک فرد زیاد است و به اقدامات او امید دارید، در برابر او سختگیرانه عمل می‌کنید؛ توجه مردم به تمامی تصمیمات این دوره از مجلس نشان دهنده همین امید و انتظار عمومی است و همه ما نمایندگان در قبال این انتظار وظیفه شرعی داریم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی روز عید قربان نکات بسیار مهمی در خصوص دو جریان موازی تحریم و تحریف اشاره کردند. این دو جریان دو لبه یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند و کشور را به فروپاشی اقتصادی برسانند. مسیر تحریم به دنبال قفل کردن اقتصاد کشور و رساندن دولت به وضعیت ورشکستگی کامل بوده است که به فضل خداوند موفق نشده و موفق نخواهند شد.

رئیس مجلس اظهار کرد: برای به سرانجام رساندن جریان تحریم، جریان تحریف را آغاز کردند تا مطالبات مردم را بربایند و با وارونه نمایی و بازنمایی رسانه‌ای، خواسته‌های مردم را آن طور که مورد پسند دشمنان ملت ایران است نمایش دهند و با تحریف واقعیات، کتمان قدرت کم نظیر ایران اسلامی و القای حس نا امیدی و کرختی، مردم را از ایجاد تحول نا امید کنند. آنها به خوبی می‌دانند که تا جوان‌های کشور به ایجاد تحول امیدوارند و نشاط دارند، هر توطئه‌ای را خنثی خواهند کرد. مشکلات هست، دشمنی‌ها هست، جریان‌های نفوذی به شدت مشغول خرابکاری هستند، ولی بدانیم که تحول قریب الوقوع است.

وی ادامه داد: امید به آینده افراد سست عنصر و ناکارآمد و ناامید و یکجانشین را از صحنه مدیریت کشور در عرصه‌های گوناگون کنار خواهد گذاشت و نیروی جوان با استعداد خلاق و امیدوار و انقلابی را روی کار خواهد آورد. ناتوان‌ها کنار خواهند رفت و افراد توانمند چرخ تحول قریب الوقوع به نفع مردم را به حرکت در خواهند آورد.

قالیباف افزود: جریان سومی وجود دارد که دو جریان تحریم و تحریف را تکمیل می‌کند و آن هم جریان ناکارآمدی است. جریانی که مسئولیت‌ها را تصرف می‌کند، ولی اولویت‌های کشور را پشت گوش می‌اندازد و باعث می‌شود که تحریم‌ها اثر کنند و تحریف‌ها، واقعی جلوه کنند و کشور را سمت فروپاشی ذهنی سوق می‌دهند.

رئیس مجلس تأکید کرد: ناکارآمد‌ها می‌دانند که سوت حرکت قطار گام دوم انقلاب اسلامی به حرکت درآمده است و دیگر جوان‌های کارآمد و انقلابی نخواهند گذاشت آنها حرکت این قطار پرشتاب را کُند کنند و ستون پنجم دشمن خبیث ملت ایران باشند.

قالیباف با بیان اینکه دوره کار و تلاش و پیگیری مشکلات اقتصادی مردم آغاز شده است، گفت:  کاملا طبیعی است که در این مسیر اشکالات وضعف‌هایی وجود داشته باشد، اما بی تردید حرکت کلی که پیش روی ما درجهت قوی کردن مردم و در نتیجه ایجاد ایران قوی خواهد بود و ایران قوی که با قوی شدن تک تک مردم ایران به دست خواهد آمد، باعث پیروزی ما در جنگ اراده‌ها و شکست خوردن دو جریان تحریف و تحریم خواهد شد.

رئیس مجلس تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در سخنرانی روز عید قربان به طور صریح و شفاف اولویت‌های کشور در حوزه مسائل اقتصادی را بیان کردند. همه نمایندگان مجلس و بدنه کارشناسی و تخصصی توانمند این مجموعه، خود را موظف و مکلف می‌دانند که این اولویت‌ها را در رأس مسائل مورد توجه و پیگیری خود قرار دهند و از تمامی ظرفیت‌ها، تکرار می‌کنم تمامی ظرفیت‌های مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد آنها استفاده کنند.

قالیباف گفت: بسته اقتصاد مردمی برای پیگیری همین اولویت‌های اقتصادی در دستور کار مجلس قرار دارد و پیشبرد گام به گام آنچه با توجه به ظرفیت‌های قانون مجلس در تقنین و نظارت و چه با استفاده از ظرفیت شورای هماهنگی اقتصاد، تحولاتی اساسی در وضعیت اقتصادی کشور به خصوص به نفع محرومان و مستضعفان رقم خواهد زد؛ و ما خود را متعهد‌ می‌دانیم این ریل گذاری را با دقت انجام دهیم و با جدیت بر اجرایی شدن آن نظارت کنیم. انجام تغییر اساسی نیازمند اراده‌های استوار است و مجلس یازدهم چنین اراده‌ای دارد و تحول را رقم خواهد زد. در بعد نظارتی نیز، به طور شفاف و دقیق و به روز بر تمامی جزئیات نظارت خواهیم کرد و مطالبه گر اصلی توجه به اولویت‌های فوری اقتصاد خواهیم بود.

به‌زودی؛ کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید تشکیل می‌شود

رئیس مجلس در ادامه تأکید کردند: رهبر معظم انقلاب تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع جهش تولید را از سران سه قوه مطالبه کردند که اعلام می‌کنم به زودی این کارگروه با حضور جمعی از متخصصان با تجربه و کارشناسان جوان تشکیل خواهد شد و روند فعالیت‌های آنان که به تصمیم‌گیری‌های کلان جهت خواهد داد، به طور شفاف به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

سلامت دانش آموزان، خط قرمز مجلس است / ضرورت تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا 

قالیباف با بیان اینکه نگران رعایت نشدن پروتکل‌های دقیق بهداشتی در کنکور سراسری هستیم، گفت: متاسفانه به وعده‌های داده شده در برگزاری کنکور دکتری عمل نشد و بی‌توجهی‌های تاسف آوری در برگزاری آن کنکور وجود داشت که خود نیازمند بررسی دقیق‌تر و پیگیری است.

وی افزود: این کوتاهی‌ها، نگرانی مردم در خصوص برگزاری کنکور سراسری را بیشتر کرده است و بسیاری از نمایندگان شنونده نگرانی‌های والدین در خصوص سلامت فرزندان خود بوده اند.

رئیس مجلس گفت: به نظر می‌رسد تعویق زمان کنکور تا گذشتن از دوران پیک کرونا و خنک‌تر شدن هوا که امکان استفاده از ماسک به مدت چند ساعت را میسر کند، ضروری باشد. سلامت دانش آموزان، خط قرمز مجلس است و کمیسیون‌های بهداشت و آموزش مجلس وظیفه دارند تا اطمینان از رعایت بهترین تصمیم در این خصوص، مطالبات مردم را از مسئولان ذی‌ربط پیگیری کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۴۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۲:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
۴ ساعت خود کنکور ۱ساعت هم حضور قبل از شروع آزمون
بخدا ما گناه نکردیم که توی یه استان گرم و شرجی زندگی میکنیم.من ۲ ساعت هم با ماسک نمیتونم دووم بیارم سرجلسه.چه برسه به ۵ ساعت!!!
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ممنونم
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تبریک به پشتیبان ها ... تعویق نشد . مبارک مافیا باشه
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
اقای قالیباف شما زورت به مافیا نمیرسه اونها بی همه چیز هستن اونها میخوان بگن میتونن
ما چه کار کنیم فقط تهران شهر هست و شمال حیاط خلوت
۲۰:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سالها آموزش و پرورش،سنجش،دانشگاه و سیستم غلط آموزشی....پدیده پایدار مافیای کنکور،موسسات آموزشی، بی عدالتی،و حالا هم.....در هوای مرطوب شرجی که بسیار عرق میکنیم و باعث میشه گرما بیشتر احساس مبشه به خاطر رطوبت،بدون کولر 4ساعت ماسک بزنیم.سه روز بریم و بیایم.ربطی به خوندن یا نخوندن نداره؛جان ما هیچ....
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تبریک به پشتیبان ها ... تعویق نشد . مبارک مافیا باشه
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هیشکی نیس :)
...
۱۹:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
قطعا باید این طوری باشد
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا ما رفتیم دانشگاه لیسانس گرفتیم چی شد کو شغل حالا اینا برن چی میشه
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
شما تو دانشگاه درس نخوندي فقط مدرك گرفتي هيچي ياد نگرفتي به ما چه
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور را به تعویق بیاندازید
14 استان در وضعیت قرمز
در مناطق گرم نمی توان 4 ساعت ماسک زد
کولر هم نمی توان روشن کردن
در ورزشگاه به جز مشکلات دیگر زیر افتاب نیز هستیم همچنین وزش باد و گرد و خاک می تواند مشکل ساز شود
#تعویق_کنکور
#لغو_کنکور
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
منم مثل شما کاری از دستم بر نمیاد ولی دلیل نمیشه درس نخوند.
باور کنید اگه دنبال تعویق باشید حس بدی درونتون ایجاد میشه که باعث میشه روی کیفیت درس خوندتون تاثیر بزاره.توصیه میکنم از فرصت پیش آمده نهایت استفاده رو ببرید تا بعدا پشیمون نشید.به امید برکناری مافیای کنکور.
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
فقط چرا دکتری و ارشد مجدد تعویق دو هفته‌ای خوردن سراسری هم دوهفته عقب بیافته
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقای رییسی به داد کنکوری ها برس

مافیای کنکور نابود کن
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخخ
عجب وضعیت شده تعویق یا برگزاری کنکور!!!!!!!!!

به قول شاعر :

خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است//
کارم از گریه گذشته ست به آن می خندم

یه کنکوری_بدبخت
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هی

حیف روز هایی که بخاطر کنکور گذشت

این وسط مافیای کنکور کیف کردن
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
احسنت
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بزن دست قشنگ رو
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چه شعر زیبایی
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
روزی از مافیای کنکور #انتقام می گیریم

سخت
محکم
پشیمان کننده

#انتقام_سخت
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
همه ی ما سر کاریم

مخالف و موافق

مافیای کنکور الان داره کیف می کنه
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
در نظر سنجی شبکه خبر شرکت کنید برای تعویق کنکور
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
در نظر سنجی شبکه خبر شرکت کنید برای تعویق کنکور
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
در نظر سنجی شبکه خبر شرکت کنید برای تعویق کنکور
سرباز رهبر
۱۰:۴۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سازمان سنجش در آتش خشم ما خواهد سوخت
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دکتری برگزار شد .‌ارشد هم برگزار میشه یکی‌دو روز دیگه . سراسری هم سرجاشه .
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هفت سال از آخرین آزمون استخدامی شهرداری می گذره. لطفا بررسی کنید که چرا از طریق آزمون اقدام به جذب نیرو نمی کنند؟ ممنون از پیگیری هاتون
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
برگزاری کنکور سراسری

(ستاد مقابله با استرس و افسردگی))
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هی

حیف روز هایی که بخاطر کنکور گذشت

این وسط مافیای کنکور کیف کردن
ناشناس
۰۹:۲۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دوستانی که واقعا نگران کرونا هستن و خواستار لغو کنکورن این چند وقت انقدر کمپین راه انداختن و کانال زدن به خدا اگه درسارو خونده بودن الان سه بار جمع بندی کرده بودن.......در ضمن والا کسی اجباری به شما نکرده خب بمونید سال دیگه کنکور بدین ...هم امادگیتون بیشتر میشه هم شاید مثلا جانتون حفظ شد...اینطوری نه سیخ میسوزه نه کباب هم ما کنکورمون رو دادیم هم شما بیشتر درس خوندین و تو این اوضاع نرفتین سر جلسه...خودخواهی تا چقد واقعا...
حاج رسول
۲۰:۰۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
دقیقا کسایی ک هیچی نخوندن و نخواهند خوند میگن کنکور تعویق بیفته:/
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ازون بالا داره میاد ویروس کرونا
ارشدا میگیرن از این آزمونا
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ازون بالا داره میاد ویروس کرونا
ارشدا میگیرن از این آزمونا
اعصاب خط خطی
۰۸:۲۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
این دفعه دیگه تعویق بشه خون به پا می کنم

یکسال دیگه فسیل شدیم
نابود شدیم ؛ افسرده شدیم

برگزار کن بره والسلام
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
برگزار میشه
صلوات بفرستید
ناشناس
۰۵:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
واقعا منطق دوستان مخالف تعویق چیه؟
به خدا دانشگاه هم بری باید درس بخونی!!!
ناشناس
۰۵:۴۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
تعویق تا گذر از پیک دوم واجب شرعی است!
#تعویق_کنکورها
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
هر کی نمی تونه بگه داداش
ناشناس
۰۲:۲۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
یه چیزیو نمیفهمم اینا که میگن فلانی نخوندی وو بهمان ، یعنی میترسی بخونه ازش عقب بیفتی ؟؟؟؟ خدایا مرسی
باران
۰۰:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
توصیه م ب کنکوریا این است اگه کنکور به فصل سرد به تعویق بیفته
حتما واکسن آنفلونزا بزنن
چون آنفلونزا تو فصل سرد بیشتر است حتی ممکن است با کرونا به اشتباه بیفته

کنکورتون بدین دیگه این چه وضعشه برا خودتون ضرر داره
یا کلا اصلا یک سال نرین دانشگاه اونم مجازی میشه تو دردسر می افتین اینم با ضعف تون
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
کنکور را لغو کنید در مناطق گرمسیر نه می شود ماسک زد نه کولر روشن کرد
تبعیض میان ما تهرانی ها را پایان دهید
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چقد تنبل زیاد شده
والا ما بچه بودیم زیر بمباران به مدرسه می رفتیم

حالا کنکوریا هزار بهانه میارن البته اونایی ک درس نخوندن

آخه پیک کرونا از کجا تشخیص داده میشه خب تو ماه های دیگه هم سرد هس و ممکن است انفلونزا و کرونا باهم توام بشه و اصلا موجب درد کادر درمانی بشه

دکترا و ارشد چطوری کنکور دادن ؟؟
شما مگه از دکترا و ارشد سرتر هستین

تمومش کنین کنکور تون بدین
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
برو بابا پرتی کلا
فرحناز
۰۰:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام
تو مدت کنکورم روزی نبود که از طرف یکی از همین موسسات مافیای کنکور بهم زنگ نزنن روزی نبود که شماره های غریبه از تمام کشور زنگ نزنن و محصولات تبلیغ نکنن
الانم که بحث تعویق کنکور هرکدوم از اون موسسات باهمون تعداد زیاد افرادشون ریختن تو مجازی و میگن کنکور برگزار شه
من که الان 5ماهه پام از خونه بیرون نذاشتم و نگران ریه پدرم هستم که بیماره الان باترس چطور بیام سرکنکور
اونای هم که میگن کنکور اجبار نیست و کسی نره سر جلسه و ....حرفشون کاملا اشتباهه چون کسی که برنامه ریزی کرده و تلاش کرده نمیتونه قید کنکور بزنه پس الکی جو درست نکنین
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
میگم بیا کنکور بده میگی می ترسم

میگم کنکور نده میگه درس خوندم

شما بگو راه سومی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور سراسری
کسانی که موافق برگزاری هستند یا کنکوری نیستند یا درس نخوندن می خواهن برگزار شود تا راحت شوند وگرنه داوطلبان درس خوان از این فرصت برای تست زدن بیشتر و اماگی کامل تر برای رفتن به کنکور استفاده میکنند
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چی !!!!!!!

باید برگزار بشه "" باید""
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خخخخخخخ
جوک خوبی بود

#برگزاری_کنکور
محمد
۲۳:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور سراسری
اقای قالیباف تا اخرش پیگیر شوید با تشکر
عاطفه
۲۳:۴۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور سراسری
shahryar
۲۳:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خیلی جالب کل بحث اونایی که میگن کنکور بگیرید اینه که خسته شدیم... باید بگم به جهنم که خسته شدید
اگر به خسته شدن بود الان کادر درمان از همه ما خسته تر هستن پس بخاطر خستگی باید میدون رو خالی کنن؟... من کاری به تصمیم که میگیرن ندارن ولی نباید خودخواه بود و شرایط همه جای کشور رو باید در نظر گرفت مخصوصا جنوب که تحمل شرایط آب و هواییش حتی زیر کولر هم سخته... به هر حال اولویت اول باید سلامتی افراد جامعه باشه در ضمن غیر از اکثریت مافیای کنکور که الان برای چند ماهه گردش مالیشون کم شده و دارن دست و پا میزنن دیگ اقلیت افراد با برگذاری کنکور موافقن که اونم از شرایط همه جای کشور اطلاع ندارن... ولی اگر کسی خونده باشه دوست داره بیشتر بخونه که پیشرفت کنه وگرنه اکثر اونایی که کم خوندن میخوان زودتر کنکور بدن که از زیر بار فشار خانواده گفتن بخون بخون اونا راحت بشن چون خودشون به خودشون امیدی ندارن و دوست دارن به سرگرمی هاشون برسن که تو این یه سال کنکور مانع اون بوده وگرنه کسی که عاشق پیشرفت باشه با یه سال درس خوندن خسته نمیشه...موفق باشید
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درست صحبت کن
بی تربیت
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
#برگزاری_کنکور
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چی میگی شما؟؟؟؟؟اتفاقا کسی که نخونده باشه بیشتر جلز و ولز میکنه که عقب بیوفته تا بخواد کم کاریاش رو بپوشونه و بعد از اعلام نتایج جواب پس نده...لطفا وقتی نظری مینویسید بفهمید چی نوشتید بعد ارسال کنید
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما واقعا درست میفرمائید
ناشناس
۲۳:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خواهشا یکم منطقی به موضوع نگاه کنید.تعویق کنکور اصلا به معنای این نیست که کنکور در شرایط بهتری برگزار میشه مثل همین که از ۱۴تیر شد ۳۱ مرداد و شرایط بهتر که نشد هیچ بدتر هم شد پس اینکه کنکور به تعویق بیفته یه ریسکه هیچ تضمینی برای بهتر یا بدتر شدن شرایط نیست و فقط فشار روانی و استرس داوطلب رو بیشتر میکنه.شما باید به این هم فکر کنید که یک داوطلب استرس این رو هم داره که قبل از کنکور کرونا بگیره ، کاش به جای اینکه مشکل اصلی همه گیری کرونارو کنکور ببینن یکم به فروشگاه ها و اجتماعات دیگه ای که برگزار میشه نگاه کنن و تو فکر جلوگیری از اون ها باشن.کسایی که به فکر تعویق و یا لغو کنکور هستند میتونند کنکور ۱۴۰۰ رو با آمادگی بیشتری بدن اجازه بدین اون هایی که یکسال زحمت کشیدن و یا پشت کنکوری هایی که برای چندمین بار آزمون میدن زحمتاشون نادیده گرفته نشه و با مسئولیت خودشون سر جلسه حاضر بشن.
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
احسنت....
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول‌گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
من ۱۸ سالم هست ؛ دانش آموز کنکور هستم
باید کنکور برگزار بشه
اینجا هم هیچ پشتیبانی نیست ؛؛ بی خود حرف نزن لطفا
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
از کجا مطمئنی پشتیبان نیست تو صفحه؟پشتیبان دانش.آموز نما چرا نداشته باشیم،ها؟؟؟؟؟؟؟؟!
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
قشنگ معلومه یه نفر داره ۲۰۰ تا کامنت میزاره :)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با سلام ما هممون زحمت کشیدیم واس کنکور ولی واقعا تعویق کنکور ضروریه تا این دوره بحران بگذره و باید صبور باشیم
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کاربر تیزهوش؟؟؟ خخخخ(استیکر خنده)! گفتی کنکوریم؟ آره کنکوریم! نظرم طولانی حوصلم نمیکشه بنویسم ، خلاصه بگم بنظرم شهریور باشه که هوا بهتر میشه و تا اون موقع پروتکل های سفت و سخت بگیرن هم آمار پایینتر بیاد هم مرگ و میر هم هوا خنکتر میشه و دخترام با ۴ متر مقنعه و ماسک و مانتو خفه نمیشن(خلاصش اینه) .....بای♧
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
درود بر شما کاربر تیزهوش
داغ شده
۲۲:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لطفاً هرچه سریع تر کنکور را حذف کنید تا از این فسادی که ایجاد شده نجات پیدا کنیم و خانواده ها هم پول هایشان را در شکم کلاس های آموزشی نریزند.
مردم بدبخت ایران
۲۱:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بابا جان منم خوندم ولی یماه ک طوری نمیشه لاقل اوضاع بهتر شه بعد برگزار کنن ...اینجوری بیمارستانا هم جا ندارن اگه همین شما هایی ک میگین برگزار شه یکی از اعضای خونوادتون بگیره تا اخر عمر پشیمون میمونید ...شما داغ پدر و مادر و اعضای خانواده ندیدین وگرنه اینقد اصرار ب برگزاری توی این اوضاع نداشتین ....
# تعویق کنکور
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بچه ها کنکور باید عقب بیفته
وقتی که دارین سرجلسه تو این گرما با ماسک سوالای زیستو حل میکنین و خیلی فشار گرما و ماسک سرفه های بغل دستیتون روتونه اونوقته که میفهمید کنکور باید عقب میفتاد
پس تا دیر نشده اعتراض کنید # کنکورو عقب بندازین
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا کنکورو عقب بندازین
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
عاطفه
۲۰:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق کنکور سراسری
امیر
۲۰:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
99درصد کسانی که خواستار تعویق اند هیچی نخوندن و به قول معروف سیاهی لشکر اند
کنکور به تعویق نمی افته چون حال یه کنکوری رو هیچکس درک نمیکنه اینقدر بخون و جمع بندی کن اخرش به تعویق بی افته؟؟؟؟
#برگزاری_کنکور سراسری
S
۲۱:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ن عزیزم ما هم خوندیم تو خودتو فیلسوف نداشته باش ما برا جون خودمون و اطرافیانمون ارزش قاعلیم ....
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
هه
۰۰:۰۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
خداوکیلی این تن بمیره بعد کنکور همینجا منتظرتم کارنامتو نشون همه بده
ببینم انقده پز میدی چیزی بارت هست یا نه
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
آقا من دانش آموز کنکور هستم
خواهشا برگزار کنید ؛؛ هر کاری هم می کنید از سال بعد(نمی دونم حذف کنکور و مافیا از این حرفا)
علی
۲۲:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
حاجی چرا حالیت نیست. تو استانهای گرم و شرجی ۵ ساعت باماسک(۴ساعت آزمون یه ساعت حضور قبلش)یعنی خود جهنم. هرچی هم حالا خونده باشی،مغزت رو ذوب کنی جوابگو نیست
امیر
۲۰:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کسانی که خواستار تعویق کنکور هستن بدونن زمانی که ما دوازدهمی ها گفتیم امتحانات خرداد رو به تاخیر بندازید هیچکس گوش نکرد و در مدت یک ماه برگزارشد
حالا به خاطر 4ساعت اونم تو یه روز میخوان کنکورو لغو کنند؟؟
به شایعات توجه نکنید
کنکور به تعویق نمی افتد
بیست روز مونده تا کنکور خوب بخونید.ممنون
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
مریم
۱۹:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کنکور باید عقب بیوفته ما جونمون رو از سر راه نیاوردیم
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خب کنکور نده بمون سال دیگه .ما حونون رو از سر راه اوردیم
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ما سر کارمون روزانه با صدها مشتری که بعضی کرونایی بودند هم مواجهه داشتیم و کرونا نگرفتیم. شما چطوری از روی صندلی با فاصله 2 متری کرونا میگیری با ماسک؟؟؟ اینقدر نترس بچه جون. کرونا نمیگیری
ساناز
۲۱:۵۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو سرت به کار خودت باشه ، فهمیدی؟
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
گرفتی حالیت نیس
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
عقب افتادن کنکور، به ضرر داوطلبان تموم میشه و شانس دانشجو شدن اونها کمتر میشه.
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پیک تمام نمیشه و سال آینده، تعداد داوطلبان 2 برابر و شانس قبولی نصف میشه.
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
به جای اینکه در دانشگاه برگزار کنید که سقف کلاسها و راه رو آن کوتاه است کنکور را در سالن های امتحانات مدارس که بزرگ تر و سقف آن بلند است و همچنین در سالن هایی که بزرگ و سقف آن بلند است برگذار کنید مثل سالن های ورزشی
ناشناس
۱۷:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
قالیباف جان کنکورو عقب بنداز
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دوستانی که میگن برگزاری کنکور و این کرونا رو که همه جهان رو فلج کرده شوخی گرفتن : من خودم الان امروز صبح گلوم درد گرفته ، خیال نکنید این مریضی شوخیه ، یه دفعه میاد و وقتی اومد دیگه فقط توکل به خداست.... این هایی که می گویند برگزار کنید خدای نکرده اگر کرونا بیاد سراغشون اون موقع بیان نظر بدن ، ببینم باز هم نظرشون همینه؟!
#لغو_کنکور
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
فقط ایران
۱۶:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اکثرا موافق برگزاری هستن
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقا من میگم باید برگزار بشه
نظر شما چیه؟؟
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
صد البته..خسته شدیم بخدا
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یه تصمیم بگیرید تموم بشه بره

فقط خواهش می کنم به تصمیم پایبند باشید و عمل کنید
والسلام
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پشتیبان های عزیز ، پول گرفتن شما نباید به قیمت جان ما تمام شه
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
از اول می گفتید دیگه

الان یکسال ما درس خوندین ؛ سبزی پاک نکردیم که

برگزار کن تموم بشه بره
...
۱۶:۲۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لطفا درست قضاوت کنید ما وقتی وضعیت شهرمون قرمزه درسم خوندیم چطور بریم کنکور بدیم خودمون هیچ کرونا بگیریم خانوادمونو پدرومادرمون چیکار کنیم ک مریضن اگ کرونا بگیرین خدای نکرده مشکلی پیش بیاد کی جواب ما رو میده چطور جبران میشه،،،،،
#تعویق کنکور
مجید جعفری
۱۶:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
جالبه افرادی که موافق برگزاری کنکور هستن ، با هیئت های محرم مخالفن! فرقش چیه؟ تجمع تجمعه!
اگر معادله به این سادگی رو نمیتونین حل کنین ، چطور میخواین کنکور بدین؟!
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
۴۵ روز تعویق انداختین شد ۳۰ مرداد
دیگه انقدر کتاب و درس شد افسرده شدیم

الانم یا برگزار می کنید یا.................
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کاملا موافقم
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
برگزار کنید بره دیگه

چرا سخت می گیرید
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
من این چیزا سرم نمیشه
اعصاب مصاب ندارم

گفتید ۱۲ تیر کنکوره ؛ تعویق انداختین شد ۳۰ مرداد

عین مرد ۳۰ مرداد برگزار می کنید وگرنه ...............
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
ساکت شو
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
من این چیزا سرم نمیشه
اعصاب مصاب ندارم

گفتید ۱۲ تیر کنکوره ؛ تعویق انداختین شد ۳۰ مرداد

عین مرد ۳۰ مرداد برگزار می کنید وگرنه ...............
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سکوت
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ببخشید ولی یک سوال خیلی ذهنمو درگیر کرده واس کنکور باید فردی که میره ازمون بده احراز هویت بشه بعد اونوقت با این ماسکا چطوری میخوان طرفو بشناسن خودشه یا نه ماسکم ک نمیشه اصلا دراورد تو اون شرایط
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقا چرا سخت می گیرید
برگزار کنید تموم بشه بره
کنکوری_بدبخت
۱۶:۰۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حال و حوصله ندارم برگزار می کنید ، خوبشم برگزار می کنید
والسلام
Saly
۰۲:۱۳ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
چرا اینقدر دیر دستور دادی اخه؟
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
چی!!!!!!!!

دوباره تعویق
از جنازه من باید رد بشید
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
رد میشیم
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
برو بابا
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
چی!!!!!!!!

دوباره تعویق
از جنازه من باید رد بشید
کنکوری
۱۵:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بهتره سریع برگزار بشه بره

والسلام
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
شاعر برای اونایی هی میگن تعویق یه شعری گفته :

((شتر در خواب بیند پنبه دانه))

به افتخار کنکوری ها
#برگزاری_کنکور
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقا یه ذره فکر کنید متوجه میشید چه بهتر بود تیر ماه برگزار می شد می رفت

الان بمونه مونده پاییز (آنفولانزا و کرونا با هم)
بهتره هر چه زود تر برگزار بشه

البته ببخشید مخالف کسانی حرف زدم که درس نخوندن
ببخشید
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اوضاع الان رو مدیون تیرماهیم ، کنکور اگه اون موقع بود کهکه ...
نسترن
۱۵:۴۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آنقدر استرس کشیدم دارم میمیرم چرا با عواطف ما بازی میکنید کنکور رو برگزار کنید هیچ نمیشه
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اگه منطقی فکر کنید باید برگزار بشه
یه کنکوری
۱۵:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
باید برگزار بشه

باید
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سریع برگزار کنید تموم بشه بره
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
احسنت
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بهتره برگزار بشه
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
موافقم
یه رنج کشیده کنکوری
۱۵:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لطفا برگزار کنید
برگزار

درس خوندیم که چی
باید
ناشناس
۱۵:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یادش به خیر من ۵ سال پیش کنکور‌ دادم . کاری با تاریخ کنکور و اینا ندارم . به عنوان یه تجربه ، در‌حد واندازه هر موضوعی به اون اهمیت بدین . اگه تلاش کردین امیدتون به خدا باشه خیلی راجع کنکور فکر نکنید دچار تنش و اضطراب نشید چون فقط زحمت های تا الانتون به باد میره . بعدا میبینید مسائل اون قدر هم بزرگ نبودن که فکر میکردید .
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
این ۱۸ روز رو با تمام توان بخونید تموم شه بره . کنکور پایان راه نیست تازه شروع راهه باو .
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
رتبه ی کنکور بعضیا دیدن داره :)
یه رنج کشیده کنکوری
۱۵:۴۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
لطفا اجازه بدید کنکوری ها نظر بدن

برگزار کنید
برگزار

ما نمی زاریم قربانی عده ای بشیم که معلوم نیست کنکوری هستن یا نه
درس خوندن یا نه
#برگزاری_کنکور
یه کنکوری
۱۶:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
چقدر بد که بعضی ها فقط تهمت و تحقیر بلد هستند ، خوی شما طرفداران کنکور و مافیا همین است.
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بقیه رو نمیدونم ولی می دونم تو حتی سواد نداری رتبتو بخونی
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
رتبه ی کنکور بعضیا دیدن داره :)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
وقتی به نظر شما اصلا اهمیت نمیدن این همه اصرار برای چیه ؟
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
صبر کنید تا خود مسئولین نظر بدن . نظر‌ ما‌ مردم هیچ وقت مهم نبوده
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ما کاری نداریم چی میگن
چند ماهه گفتن ۳۰ مرداد باید اون موقع برگزار کنن

#برگزاری_کنکور
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
پیگیر مسائل نظام وظیفه هم باشید
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
قالیباف کنکور رو عقب بنداز
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
نه نه
آقای قالیباف جون هر کی رو دوست داری بزار برگزار بشه
#برگزاری-کنکور
ناشناس
۰۲:۱۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
حالا با بروبچ حرف میزنم ببینم چی میشه
محمد
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
اینا که میگن ظرفیت دانشگاه تغییر نمیکنه مگه بعد کنکور میخوان برن رو صندلی بشینن؟مگه مجازی نیست؟استاد براش فرق میکنه۱۰۰یا۲۰۰نفر؟بابا کی میخواین این سیاست های اموزشیتونو درست کنین #سلامت_دانشجو #لغو_کنکور
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بالاخره یه روزی باید برن سر کلاس . فقط جلوی دماغتو میبینی ؟
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
اونی که میگی جلو دماغو اینا ، مشکل امساله که داره عقب میفته عزیزم :/ حالت خوبه؟
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام . خواهشا در صورت تعویق با نظام وظیفه هم هماهنگی کنید اکثر آقایان داوطلب کنکور‌ در معرض مشکل‌ نظام وظیفه هستند . دو سه ماه اعزام رو تعویق‌ کنن
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
سلام . خواهشا در صورت تعویق با نظام وظیفه هم هماهنگی کنید اکثر آقایان داوطلب کنکور‌ در معرض مشکل‌ نظام وظیفه هستند . دو سه ماه اعزام رو تعویق‌ کنن
ناشناس
۱۵:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آدمی که درسخون باشه قربانی نمیشه کاربر(: لااقل نوشتارت رو تغییر ده که مشخص نباشه از اون ده نفر که میگن برگزار کن ۹ تاش خودتی(((:
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
درود بر‌شما کاربر تیزهوش
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کاربر تیز هوش شما یکسال درس خوندی وضعیت کنکوری بفهمی
اگه کنکوری هستی نظر بده لطفا
ناشناس
۱۵:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
بهتره فقط کنکوری ها نظر بدنمن نمی فهمم هر جایی میگن تخصصیه و باید افراد متخصص نظر بدن

کاربران تیز هوش بهتره اگه کنکوری هستن نظر بدن
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
تو رو هر کی دوست دارید برگزار کنید ، جون هر کی دوست دارید

#برگزاری_کنید
#مخالف_افسردگی
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
برگزار کنید

۴۵ روز تعویق انداختین هیچی نگفتیم
این همه درس خوندیم تعویق شد؛ هیچی نگفتیم

این دفعه تعویق بشه یه بلایی سر یکی میارم
یه رنج کشیده کنکور
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آقای قالیباف جون هر کی رو دوست داری بزار برگزار بشه
جان من

#برگزاری_کنکور
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
ساکت
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
هی تعویق شد هیچی نگفتیم - هی تعویق شد
این دفعه شما ها ساکت شید

ساکت ساکت
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
مردیم بابا. بگیرن تموم شه.
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#تعویق_سراسری
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
#برگزاری_کنکور
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
یه کنکوری
۱۵:۱۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حال یه کنکوری هیچ کس نمی فهمه

لطفا برگزار کنید
لطفا
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با فاصله گذاری اجتماعی میشه قضیه کرونا حل کرد ؛ و واقعا عده ای حق دارن نگران کرونا هستن

ولی چه بکنیم عده ای که درس نخوندن نمیشه مشکل اونا رو حل کرد و زیاد تعویق تعویق می کنن
بسه دیگه بسه
شهلا
۲۰:۴۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
شما اصلا کنکوری نیستید اگر بودید درک می کردید یا اصلا درس نخوانده اید و می خواهید برگزار شود تا خیالت راحت شود یا یکی از داوطلبان کنکور های ارشد یا دکتری هستی که می خواهی سراسری هم برگزار شود چون کنکورتان برگزار شد واقعا برایت متاسفم همه فهمیده اند تمام این پیام که می گویی برگزار شود خودت هستی نوشته هایت کاملا واضح است
کنکوری
۱۵:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
یا باید یکسال بندازن عقب یا با دو ماه هیچی عوض نمیشه باید کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی بر گزار شه چقدر دیگ باید استرس بکشیم
#برگزاری_کنکور
لیلا
۲۰:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
جالبه از اول پیغام تا اخر نظات یا نوشته هایت یکی یا اسمی که انتخاب کرده اید برای نظر دادن کنکوری.تو اصلا کنکوری نیستی اگر واقعا داوطلب کنکور بودی شرایط می فهمیدی دستت رو شده کم نظر تکراری بده چه ادم هایی واقعا پیدا می شوند
نگار
۱۴:۵۸ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
کاش فقط همین یه سال بود....من خودم تابستون هشتم به نهم جهشی خوندم .همه تابستونم رفت.تابسون نهم به دهم پیشخوانی دهم داشتیم ...تابستون دهم به یازدهم هم پیش خوانی یازدهم و مرور دهم .....تابستون یازدهم به دوازدهم هم دیگه برا کنکور خوندیم الان هم دیگه تابستونمون رفت هنوز داریم میخونیم......خسته شدیم .دوستانی هم که میفرمایند اونایی که درس خوندن نباید استرس داشته باشن اتفاقا اونایی که در خوندن استرسشون بیشتره به خدا من خودم زیر بار استرس هر روز قلبم درد میکنه میگرن شدید هم دارم دیگه سرم ترکیده ....خواهشا برگزار کنید و بیشتر از این مارو شکنجه ندین.....به خدا خانواده هامون هم افسردگی گرفتن. نه میتونن برن بیرون.. نه میتونن تو خونه حرف بزنن ..نه میتونن تلویزیون روشن کنن ..هممون به یه نوعی روانی شدیم....
ناشناس
۱۵:۲۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
عالی
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
با یه سال خوندن خیلیا نتیجه میگیرن . شما مقصر خودتی که فشار و استرس زیادی وارد کردی
هه
۰۰:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
میدونی اشتباهت چیه اینه که فکر میکنی بایدوقتتو کار کنی تا به تهش برسی
درصورتی که تهش هیچی نیست و تو مسیر باید لذت میبردی
نرگس
۱۴:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
به خدا منم درس خوندم خیلی هم خوندم اما با تعویق میتونم استراحت کنم و دوباره ادامه بدم و استرس ماسک و کرونا هم نداشته باشم
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
آفرین بر شما . یاد بگیرن بعضیا