سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۲ مرداد؛

استوری جالب از فاصله گذاری اجتماعی گربه ها در روزهای کرونایی/ تبریک جالب امیرحسین رستمی به مناسبت تولد بازیگر معروف

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویر سیامک انصاری در استوری اینستاگرامش تولد این هنرپیشه را تبریک گفت.

 

بهنوش طباطبایی، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش به حمد و ستایش خداوند بی‌همتا پرداخت.

 

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویر جالبی از فاصله‎گذاری اجتماعی گربه‎ها در دوران شیوع کرونا منتشر کرد.

 

علی عبدالمالکی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور با انتشار تصویری از خود در استوری اینستاگرامش از مردم خواست با امید به آمدن روزهای خوب، هوای یکدیگر را داشته باشند.

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‎ کودک و نوجوان که همه او را با نام «عمو پورنگ» می‌شناسند، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام، مردم را به استفاده از ماسک در روزهای کرونایی تشویق کرد.

 

سعید شیخ‎زاده، مجری، دوبلور و بازیگر، با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش از امید برای رسیدن روزهای شاد نوشت.

 

محمد بحرانی، صداپیشه و بازیگر، تصویری از خود و آخرین عروسکی که عروسک‎گردانی آن را به عهده داشت منتشر کرد و نوشت:

"من و نونوچ...
آخرین عروسکی که عروسک گردانیش کردم. مجموعه منوچ و نونوچ. سالها پیش.صداپیشه : فهیمه باروتچی.بازیگر مقابل: امیر سلطان احمدی.نویسنده: پریسا شمس . سازنده ی عروسک و کارگردان : محمد اعلمی...رفقا...هر جا هستید سلامت و دل خوش باشید
"

 

هومن حاجی‎عبدالهی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن تصویر متفاوتی از خود در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

"من از خودم مي ترسم
اين خودم را نميخواهم
من از اين خودم بيزارم
من خود خودم را ميخواهم
من از اين خود اكنون بيزارم
دلم براي خودم تنگ شده
براي خود خودم
خودي كه به گمانم جايش گذاشتم
در كوچه هاي تنهايي و فقر كودكي
سلمان فتاحي
"

 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.