سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامجومطلق: درباره اخراج آرش رضاوند نمی‌خواهم صحبت کنم

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل سپاهان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار این مقابل سپاهان گفت: بازی سخت و حساسی برای هر ۲ تیم بود. سه امتیاز می‌توانست به شرایط آن‌ها در جدول کمک کند. فوتبال را خوب شروع کردیم و تا زمانی که ۱۰ نفره نشده بودیم، توپ و زمین در اختیار استقلال بود. بازی بسته‌ای را هر ۲ تیم انجام دادند. هدف اول سپاهان در نیمه اول گل نخوردن بود. ما در بدترین زمان ۱۰ نفره شدیم.

او گفت: درباره اخراج آرش رضاوند نمی‌خواهم صحبت کنم، اما داور می‌توانست کارت قرمز ندهد. این صحنه را به کارشناسان داوری می‌سپارم. در دقایق دیگر بازی قضاوت بدون اشتباهی از بیژن حیدری شاهد بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه باز هم مجیدی به کنفرانس خبری نیامده گفت: جا دارد من این پیروزی را به هواداران تبریک بگویم. امیدوارم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد. قرار بود مجیدی پس از بازی صحبت کند، اما آنقدر فشار بازی زیاد و استرس در طول ۹۰ دقیقه با او همراه بود مجیدی شرایط صحبت را پیدا نکرد.

او ادامه داد: قایدی تا زمانی که در بازی بود فوتبال خوبی انجام داد، اما به خاطر تعویض‌های خود مجبور شدیم قایدی را بیرون بکشیم و این موضوع چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند. قطعا قایدی در بازی بعدی به قول خود عمل می‌کند و دهمین گل را می‌زند. فشار روی قایدی زیاد است و باید به او آرامش بدهیم. او سن و سال کمی دارد و وظیفه داریم از او حمایت کنیم. کادر فنی و هواداران از قایدی راضی هستند. اعتقاد دارم هر بازیکن باید روانشناس خصوصی داشته باشد، اما این موضوع در فوتبال ما جا نیفتاده است.

او بیان کرد: پس از اخراج، نبض بازی در اختیار سپاهان قرار گرفت، اما نیمه دوم با توجه به اینکه یک بازیکن کمتر داشتیم، با توجه به تلاش سپاهان برای بازی هوایی، محمد دانشگر را به زمین فرستادیم تا توپ دوم را در اختیار داشته باشیم.

او تصریح کرد: جلوی سپاهان تیمی ۱۰ نفره شود، مشکل ساز خواهد شد که با تلاش و کوشش بچه‌ها توانستیم شرایط را به سود خودمان حفظ کنیم. این سه امتیاز از نظر روحی - روانی توانست به ما کمک کند و امیدوارم در دیدار‌های بعدی با تمرکز بازی کنیم. هنوز چیزی تمام نشده و سه بازی حساس و فینال گونه داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
همه مصاحبش یه طرف اونجاش که میگه غیر از اخراج قضاوت بی نقصی از داور شاهد بودیم هم یه طرف یعنی کلا این جماعت متوقع و وقیحند اگر این صحنه اون سمت و برای سپاهان می بود الان خودشونو با وزیر پرسپولیسیه و غیر میکشتند ولی الان از نظرشون صحنه اشتباهی نبود
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
در مورد پنالتی بادآورده حرف بزن خخخخخ
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
در مورد پنالتی بادآورده حرف بزن خخخخخ
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
در مورد پنالتی بادآورده حرف بزن خخخخخ