سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰۰ راس گوسفند قربانی میان نیازمندان لامرد

یکصد رأس گوسفند قربانی و یک هزار و ۵۰۰ کیلو گوشت گرم از سوی خیران شهرستان لامرد تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حجت الاسلام سید محمد جواد اسدی مسئول ستاد عید سعید قربان شهرستان لامرد، گفت: یکصد راس گوسفند قربانی، و یک هزار و ۵۰۰ کیلو گوشت گرم از سوی خیران شهر لامرد تهیه و در اختیار  نیازمندان محلات قرار گرفت.

او، اعضای ستاد عید قربان را متشکل از دفتر امام جمعه بعنوان مسئول، اداره تبلیغات اسلامی به عنوان دبیر ستاد، و یکی از مسئولان مؤسسات خیریه به عنوان معاونت مالی ستاد هستند که خیران شهرستان لامرد، بسیج حوزه شهری، کمیته امداد، اداره بهزیستی، بازاریان و اصناف، و شهرداری اعلام و بیان کرد: مبلغ ریالی این ذبح گوسفندی به ارزش یکصد میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است.

اسدی تصریح کرد: حجم بسیار بالایی از قربانی‌ها را نسبت به پارسال در بعضی از محلات و خانواده‌ها داشته ایم که بیش از ۱۰ گوسفند قربانی کرده و این جز آمار ستاد نیست و این گزارش، گزارشی بوده که ستاد عید قربان  با آن درگیر بوده است.

مسئول ستاد عید سعید قربان شهرستان لامرد ادامه داد: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده بیش از سه تن گوشت گرم نیز در بخش مرکزی شهرستان لامرد توزیع شده است.

او، افزود: از بخش اشکنان نزدیک به پنج تن گوشت گرم تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است.

اسدی اضافه کرد: در بخش علامرودشت ۴۰۰ کیلو و در بخش چاهورز نیز بیش از ۳۰۰ کیلو گوشت تهیه و توزیع شده است.

مسئول ستاد عید سعید قربان شهرستان لامرد با اشاره به اینکه چندین ناظر بهداشتی و چندین ناظر شرعی بر روند برگزاری ذبح و قربانی کردن نظارت داشته اند، اظهار کرد:  نظارت بر کشتار گوسفندان در چندین مرحله و با دستورالعمل بهداشتی ابلاغی انجام شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.