سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری تابلو‌های فرسوده شهری در راستای زیبایی بصری شهر

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : تابلو‌های فرسوده شهری در راستای زیبایی بصری شهر، جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ خسرو عیسائیان معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت : تا زمانی که خود مردم به این باور نرسند که مالکان اصلی شهر هستند، کار‌های شهر پیش نمی‌رود.

او با بیان اینکه مجموعه عوامل شهرداری در تلاش هستند شهر را به سمت زیبایی پیش بروند، گفت : برای اولین بار کمیسیون زیباسازی و رفع ضوابط بصری که اعضای آن اساتید دانشگاه هستند در شهرداری شروع به کار کرده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: براساس اظهارنظر اعضای کمیسیون بنا شده، تابلو‌های فرسوده شهری که حتی که قدمت نصب آن بالای ۴۰ سال است جمع‌آوری شود.

او ادامه داد: اولین مسیری که بدین منظور انتخاب شد خیابان مدرس بود که به مغازه‌های اخطار داده شد، بنر نصب شد و به رئیس اتحادیه‌ها کتبا این موضوع اعلام شد، اما به خاطر عدم همکاری مردم یک جنجال درست شد.

روزانه ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن زباله در کرمانشاه تولید می‌شود

او با اشاره به موضوع زباله‌های شهری به روزانه تولید بیش از ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن زباله در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در هر منطقه‌ای با توجه به وسعت آن حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ مخزن فلزی برای تخلیه زباله وجود دارد که برای ساخت هر مخزن بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ تومان هزینه می‌شود و در طول روز هم سه بار تخلیه می‌شوند.

عیسائیان افزود: همکاران در صنایع فلزی شهرداری روزانه ۱۵ تا ۲۰ عدد مخزن تولید می‌کنند، که در هر منطقه‌ای تعداد مخزن جدید نصب می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.