سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ کمک‌های اوباما به بایدن را منجر به شکست دانست

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توییتری اقدامات باراک اوباما برای کمک به پیروزی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ را ناموفق خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر ضمن حمله لفظی به باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، تلاش‌های او برای کمک به جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر را ناموفق خواند.

ترامپ در این پیام توییتری نوشت: اوباما برای هیلاری کلینتون و ستاد انتخاباتی شکست خورده او بیشتر و سخت‌تر از خود کلینتون کار کرد. در حال حاضر، او با «جوی خوابالو» کار می‌کند و نتیجه همین خواهد بود. ام‌ ای جی ‌ای (Make America Great Again) - شعار ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا- تاکنون این همه پر انرژی نبوده است.

ترامپ هفته گذشته، باراک اوباما را به دلیل جاسوسی از ستاد انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۱۶ به خیانت متهم کرد و این اقدام ادعایی اوباما را وحشتناک و غیرقانونی توصیف کرد.

اوباما پیش از این از نوع واکنش دولت ترامپ به اعتراضات ضدنژادپرستی و بی عدالتی در آمریکا انتقاد کرده و گفته بود ترامپ، اقلیت‌های آمریکا را هدف قرار می‌دهد و حقوق رای دهندگان را نادیده می‌گیرد. ترامپ نیز در پاسخ به او اعلام کرد اقداماتی که برای اقلیت‌ها انجام داده به مراتب بیشتر از دولت اوباما بوده است.

رئیس جمهور آمریکا همچنین بامداد شنبه در جمع عده انگشت شماری از حامیان خود در ایالت فلوریدا به حمله دوباره به رقیب دموکرات خود در انتخابات آمریکا پرداخت و گفت: در صورت راهیابی او به کاخ سفید آشوب و خونریزی سراسر آمریکا را فراخواهد گرفت. نه جای امنی وجود خواهد داشت و نه صلح و عدالتی.

اوباما به تازگی هدف حمله هکر‌ها نیز قرار گرفته است. یک جوان ۱۹ ساله که متهم به هک حساب توییتری افراد سرشناس از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا و جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ است در فلوریدا بازداشت شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.