سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تعقیب و گریز پلیس و سارقان با شلیک گلوله

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت : دو سارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو و با حضور شبانه در سمنان، به سرقت از چند منزل اقدام کرده و قبل از حضور مأموران، از محل متواری شدند.

او از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکز پیام استان سمنان به همه شهرستان‌ها خبر داد و افزود: ساعتی بعد خودروی سارقان در دامغان رؤیت شد و راننده به فرار اقدام کرد و دو خودروی گشت دامغان، به تعقیب وی پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اظهار کرد:  پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست مأموران است.

کریمی با بیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقان نشد، تصریح کرد: درنهایت شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودروی سارقان را پس از برخورد با دو خودرو پلیس شاهرود متوقف کرد.

او ادامه داد:در نهایت، این دو سارق که ه یکی از آنان با شلیک گلوله زخمی شده بود دستگیر شدند و به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام / ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.