سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشگاه آزاد تعطیلات تابستانی را شروع نکرده است

سرپرست واحد علوم و تحقیقات و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد به بیان توضیحاتی درباره ادعای برخی دانشجویان مبنی بر اینکه سیستم انجام کارهای فارغ التحصیلی در این دانشگاه تعطیل شده است پرداختند.

رضا مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض دانشجویان این واحد به تعطیل بودن واحد‌های اداری دانشگاه برای گرفتن مدرک تحصیلی، گفت: تعطیلی واحد‌های اداری و انجام نشدن کار‌های فارغ التحصیلی دانشجویان صحت ندارد.

او در ادامه توضیح داد: در واحد علوم و تحقیقات کل دانشکده‌ها را به دلیل اینکه دانشجویان مجبور به تردد نباشند تعطیل کردیم و در یکی از بلوک‌ها به صورت متمرکز کل کار‌های دانشجویان را انجام می‌دهیم.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد افزود: تمام کار‌های فارغ التحصیلی و اداری دانشجویان در ستاد متمرکز دانشگاه انجام می‌شود.

رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد نیز درباره تعطیل بودن واحد‌های دانشگاه‌ آزاد و بر زمین ماندن کار‌های دانشجویان برای گرفتن مدرک در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی گفت: این موضوع صحت ندارد و دانشگاه آزاد هنوز تعطیلات تابستانی را شروع نکرده است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا قانون حضور دو سوم کارکنان دانشگاه در حال اجرایی شدن است.

تعطیلی اداره امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد صحت ندارد

او در ادامه تاکید کرد: قسمت‌های اداری که بیشتر مربوط به رفع و رجوع کار‌های دانشجویان است را اعلام کرده ایم که حتما حضور داشته باشند. اداره امور فارغ التحصیلان در سازمان مرکزی دانشگاه در حال کار هستند و تعطیلی آن‌ها صحت ندارد.

گفتنی است، عده‌ای از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد با ارسال پیام‌هایی به باشگاه خبرنگاران، بیان داشته اند که برای اخذ مدارک تحصیلی خود به واحد‌های دانشگاه آزاد مراجعه کرده اند، اما به آن‌ها گفته می‌شود که دو هفته تا بیست روز کل سیستم‌های آموزشی که لازمه صدور مدارک تحصیلی هستند، قطع است.

این دانشجویان همچنین گفته اند: بشدت نیازمند مدارک خود هستیم و هیچ پاسخ روشنی دریافت نکرده ایم. لطفا مسئولین دانشگاه این تعطیلی را، به یک هفته بعد موکول کنند تا کار‌های فارغ التحصیلی دانشجویان عقب نمانده و متضرر نشوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
دانشجوهای دانشگاه آزاد اصلا نگران نباشن کارخونه مدرک سازیشون داره کار میکنه و میتونن مدرکاشونو بگیرن دستشون و ادای آدمای با سواد رو دربیارن
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
فقط مدیران دانشگاه آزاد راست میگن