سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی وضعیت کیفی فرآورده میلگرد در سطح بازار خراسان شمالی

با توجه به افزایش ساخت و ساز‌ها در استان و گزارشات واصله در خصوص عرضه محصولات غیر استاندارد در سطح بازار، وضعیت میلگرد‌های عرضه شده در استان توسط کارشناسان در دست بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت : با توجه به گزارش‌های دریافتی از مراکز مصرف میلگرد از کیفیت محصولات مذکور، این اداره کل نسبت به بررسی وضعیت کیفی محصولات میلگرد از نظر انطباق با استاندارد‌های ملی شماره ۳۱۳۲ در مراکز تولیدی تیرچه و آهن فروشی‌های در استان اقدام نموده است.

او  در ادامه گفت : فولاد ساختمانی مخصوصاً میلگرد نقش به سزایی در استحکام و مقاومت ساختمان‌ها دارد و به همین دلیل در حال حاضر یکی از نگرانی‌های ما امکان سوء استفاده برخی از فعالین این عرصه با توجه به شرایط افزایش قیمت‌ها می‌باشد.


بیشتر بخوانید 


مهمان نواز در ادامه افزود : در راستای انجام این بررسی بر روی وضعیت کیفی فرآورده میلگرد، نمونه برداری مواد اولیه از واحد‌های تولیدی و مراکز فروش و عرضه، انجام شده که پس از اتمام بررسی‌های لازم، نتایج آن اعلام می‌گردد.

او  بیان کرد: تولیدکنندگان باید در راستای تولید خدمت و کالای با کیفیت و استاندارد تلاش کنند و به تبع آن هم مصرف کنندگان مسئولیت اجتماعی لازم را در خرید کالای استاندارد داشته باشند.

مهمان نواز در پایان گفت : از تمام تولیدکنندگانی که محصولات استاندارد تولید می‌کنند بدون شک حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.