سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی:

کمک مومنانه سپاه در استان مرکزی ادامه دارد

محترمی گفت: در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه سپاه در استان مرکزی ادامه دارد.

امید محترمی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در راستای ادامه نهضت کمک مومنانه در سراسر کشور؛ در استان مرکزی هم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در سه مرحله زمانی، توزیع کمک‌های مومنان ادامه پیدا کند.

محترمی افزود: این کمک‌ها در مرحله اول در دهه ولایت و امامت صورت خواهد گرفت، مرحله دوم در دهه اول ماه محرم و در نهایت مرحله پایانی در دهه پایانی ماه صفر انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: در مرحله اول در کنار بسته‌های معیشتی که بین نیازمندان توزیع خواهد شد توضیح ۱۵۰ سری جهیزیه و هزار بسته لوازم التحریر برنامه‌ریزی شده که این سبد‌ها با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تهیه شده و انشاءالله در سراسر استان مرکزی توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: در گام اول کمک مومنانه در سطح استان مرکزی در مجموع بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی با حضور پررنگ مردم توزیع شد.

او از مردم خواست این نهضت بزرگی را که در سطح استان مرکزی شروع شده ادامه دهند تا مشکلاتی که کرونا برای اقشار ضعیف جامعه ایجاد کرده را کاهش یابد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.