سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد؛

برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی ایلام

مصیب مظفری از برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی ایلام خبر داد.

مصیب مظفری معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ از برگزاری آزمون دکترای تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی، با شرکت ۲۰۰ نفر در تاریخ‌های دهم و یازدهم مردادماه امسال در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

او  افزود: در این آزمون که با رعایت فاصله فیزیکی و کنترل و اعمال دقیق پروتکل‌های پیشگیرانه درحال انجام است، نمایندگانی از مرکز سنجش پزشکی و حراست وزارت بهداشت، حراست دانشگاه و معاونت آموزشی به طور دقیق بر امنیت و صحت برگزاری آزمون نظارت دارند.

مظفری  بیان کرد : همچنین معاونت آموزشی از همکاری تنگاتنگ مرکز فوریت‌های استان به خاطر در اختیار نهادن آمبولانس در طول برگزاری آزمون و نیز از معاونت بهداشتی استان و مرکز بهداشت شهرستان ایلام به خاطر همکاری صمیمانه در آماده سازی محل آزمون از نظر نکات بهداشتی و همچنین مسئول و پرسنل حراست دانشگاه تشکر و قدردانی می‌نماید.

مدیر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: این آزمون در محل سالن ۱۳۰ نفره آزمون الکترونیک معاونت آموزشی و توسط کارشناسان و نیرو‌های خدوم مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حال برگزاری است.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.