سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی به ۴۵ گرفتار در سیلاب در سمنان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: ۱۵ دستگاه خودرو در سیلاب گرفتار شدند و ۴۵ نفر حادثه دیده بودند که نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به آن‌ها امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: بر اثر بارندگی‌های شب و روز گذشته در استان سمنان، برخی از محور‌های ارتباطی و روستا‌های این استان دچار سیلاب شد.

او افزود: نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان و تیم‌های واکنش سریع این جمعیت، به‌سرعت به یاری گرفتاران در سیلاب شتافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان افزود: بر اثر گرفتار شدن ۱۵ دستگاه خودرو در سیلاب در فرعی روستای جوین، ۴۵ نفر حادثه دیده بودند که نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به آن‌ها امدادرسانی کردند.

محمدخانی با بیان اینکه این حادثه در فرعی کیلومتر ۱۵ محور سرخه به آرادان رخ داده بود، گفت: چهار نفر از نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از ساعت ۱۸ تا حوالی ساعت ۲۴ روز گذشته به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند.

بارش‌های عصر دیروز سبب به راه افتادن سیلاب در برخی راه‌های شهرستان سرخه در استان سمنان شد. سیلاب، مسیر مشهد- تهران را برای ساعاتی مسدود کرد و سبب ایجاد اختلال در تردد خودرو‌ها شد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.