سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشازاده: همیشه از بازیکنانم خواسته ام نام دارو‌هایی که مصرف می‌کنند را بگویند

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: ۷، ۸ سال سابقه مربیگری دارم و در این مدت همیشه به تست گرفتن از بازیکنان تیمم اصرار داشته ام.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت و گویی رادیویی درباره اظهارات مصطفی ماهی، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت که به دلیل دوپینگ ۴ سال محروم شد و مدعی شده بود پاشازاده مقصر دوپینگ و محرومیت او بوده گفت‌: ماجرای دوپینگ ماهی یک سال و هفت ماه پیش اتفاق افتاد. وقتی من هدایت سرخپوشان را پذیرفتم، او در تمرینات شرکت نمی‌کرد و جزو بازیکنانی بود که می‌خواستند در نیم فصل با فرهاد کاظمی جدا شوند.

پاشازاده در ادامه گفت: زمانی که من سرمربی سرخپوشان شدم، برای اولین بازی با ۱۳ بازیکن راهی سیرجان شدیم. ۷، ۸ سال سابقه مربیگری دارم و در این سال‌ها همیشه به تست گیری از بازیکنان اصرار داشتم. هر تیمی رفتم، به بازیکنانم اعلام کردم نام دارو‌هایی که مصرف می‌کنند را به من بگویند تا با موارد غیرمجاز برخورد نکنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره محرومیت ۴ ساله "ماهی" از حضور در مسابقات گفت: بیان شدن این موضوع پس از یک سال و هفت ماه و قبل از بازی ما با پارس جنوبی جم جالب نبود. این بازیکن اکنون پشیمان است، اما حالا پشیمانی سودی ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.