سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به همت سپاه ثارالله صورت گرفت؛

۱۹۶۰ قربانی به نیت سردار سلیمانی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به نیت سردار سلیمانی، هزار و ۹۶۰ قربانی در مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر استان ذبح و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، صبح امروز به مناسبت عید سعید قربان در مراسم ذبح  قربانی‌ برای نیازمندان در شهربابک گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از یک انسان کامل بود که تمام وجود خود را قربانی دین و اسلام کرد و به پاس تلاش و رشادت‌های این مرد بی نظیر، سزاوار بود که قربانی‌های عید قربان امسال، مزین به نام این شهید بزرگوار باشد.

او افزود: به همین منظور امسال پویشی در استان کرمان با محوریت سپاه ثارالله استان کرمان فعال شد که در هر مسجد، پایگاه و حوزه با نظارت کارشناسان بهداشت، یک قربانی به نیت سردار سلیمانی ذبح و گوشت آن در بین نیازمندان و افرادی که به واسطه ویروس کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند، توزیع شود.

سردار معروفی افزود: به همین منظور امروز، هزار و ۹۶۰ قربانی در مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سراسر استان کرمان ذبح و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او گفت: هزار و ۴۰۰ نفر دیگر از مردم نوع دوست استان کرمان برای قربانی در منازل خود به نام شهید سلیمانی ثبت نام کرده اند و قرار است این قربانی ها را براساس طرح سپاه ثارالله استان کرمان در بین نیازمندان توزیع کنند.

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه امروز با ذبح قربانی به نام سردار شهید سلیمانی با هدف توزیع برای نیازمندان آسیب دیده از ویروس کرونا در استان کرمان برگزار شد. 

ذبح گوسفندان اکثرا در کشتارگاه ها و بعضا با حضور کارشناس بهداشت در پایگاه های مقاومت یا مساجد محل صورت گرفته است. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.