سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت ۱۲ واحد مسکن مناسب برای پزشکان مستقر در شهرستان کلاله / رفع کمبودهای درمانی شرق استان

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: با مشارکت خیرین سلامت کلاله و وزارت بهداشت ۱۲ واحد زیست پزشک در شهرستان کلاله ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از بیمارستان پیامبر اکرم ص کلاله گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت جذب پزشک متخصص در شهرستان‌هایی مانند کلاله، تأمین مسکن مناسب برای پزشکان مستقر لازم است.


قاسم جان بابایی افزود: علاوه بر ساخت شش واحد "زیست پزشک" با کمک "خیرین سلامت" که در حال انجام است هزینه ساخت شش واحد دیگر را وزارت در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار می‌دهد تا پس از طی مراحل قانونی در اختیارشورای خیرین سلامت قرار گیرد.


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه افزود: با نصب سی تی اسکن و سی آرم و ایجاد شرایط مطلوب بخش دیالیز با ساخت محل جدید همچنین استقرار دستگاه‌های دیالیز با وجود درمانگران توانمند سطح ارائه خدمات در این بیمارستان ارتقای خوبی یافته است.


جان بابایی با تقدیر از کادر درمان بیمارستان حضرت رسول اکرم ص در ارائه خدمات به بیماران بستری گفت: کمبود‌های بیمارستان را بررسی و برای تأمین نیروی مود نیاز متخصص مثل بیهوشی و رادیولوژی اقدام مناسب انجام می‌گیرد.


انتهای پیام / فا

برچسب ها: کرونا ویروس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.