سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عید قربان روز رهایی از تعلقات غیر خدایی است

امام جمعه اندیکا گفت: عید قربان روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی‌های دنیایی، شکوفایی ایمان، یقین و دل سپردن به رضایت محبوب است.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روز عید سعید قربان یاد آور شاهکار بزرگ حضرت ابراهیم (ع) در پیروزی در امتحان قربانی کردن پاره تن خود حضرت اسماعیل (ع) و روز رهایی از تعلقات غیر خدایی و قربانی کردن دلبستگی‌های دنیایی، شکوفایی ایمان  و دل سپردن به محبوب است.

او بیان داشت: پایان این دهه ولایت و امامت مصادف با روز عید سعید غدیر است که اساس دین، ثمره نبوت و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیا در این روز شکل گرفت.

حجت الاسلام موسوی افزود: غدیر پرشکوه‌ترین و زیباترین جلوه ولایت، غدیر روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی علیه السلام و عید عهد، پیمان و میثاق شیعیان با آن امام همام و عزیزاست.

 امام جمعه اندیکا تصریح کرد: عیدالله اکبر، سالروز معرفی امیرالمومنین علی (ع) به عنوان جانشین پیامبر اسلام (ص) را به همه عاشقان اهل بیت (ع) و ارادتمندان به ساحت مقدس مولی علی (علیه السلام) تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.  

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.