سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ طرح اشتغالزایی نباید معطل بماند

استاندار یزد گفت: نباید شاهد معطل ماندن هیچ طرح اشتغالزایی در دستگاه‌ها باشیم و تسهیل روند سرمایه گذاری باید همواره در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر لزوم همکاری حداکثری دستگاه‌های استان برای اجرای طرح‌های حوزه اشتغال، گفت: نباید شاهد معطل ماندن هیچ طرحی در دستگاه‌ها باشیم و تسهیل روند سرمایه گذاری همواره در دستور کار باشد.

او با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان از اولویت‌های استان است، افزود: فراهم سازی زمینه‌های ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و بانوان در دستور کار جدی استان است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ارائه برنامه‌های مدون از سوی فرمانداران برای ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها تاکید کرد و افزود: فرمانداران فعالانه زمینه‌های سرمایه گذاری در شهرستان را شناسایی و سرمایه گذارانی متناسب با این زمینه‌ها و اولویت‌ها جذب کنند.

طالبی با اشاره به ضرورت آگاهی فرمانداران از ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در استان، عنوان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد اشتغال را به صورت مکتوب به فرمانداران ارائه کند.

استاندار در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: باید با برنامه ریزی‌های دقیق، جهت گیری اشتغال از تک بعدی و ایجاد مشاغل در قالب صنعت و کارخانجات به سمت چند بعدی شدن و ایجاد اشتغال در تمامی حوزه‌ها از جمله فناوری و دانش بنیان برود.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.