سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عید قربان برای متصل شدن به حقیقت است

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا گفت: عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان برای قربانی کردن تعلقات دنیوی برای متصل شدن به نهایت حق و حقیقت است.

وحید کاظمی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک عید قربان گفت: عید قربان از بزرگترین اعیاد مسلمانان برای قربانی کردن تعلقات دنیوی برای متصل شدن به نهایت حق و حقیقت بود ه و به واقع قربان فصل دل انگیز ذبح عزیزان در محضر پروردگار سبحان است.

او بیان داشت: فدا کردن فرزند و پاره تن آدمی در راه رضای خدا، امتحانی الهی برای حضرت ابراهیم علیه السلام بود که عید قربان آیینه تمام نمای آن گذشت است و قربانی کردن، برای قرب و نزدیکی به خدا و عید قربان روز تقرّب به پیشگاه معبود است جایی که اراده الهی براتی برای رهایی از زنجیر‌ها و وابستگی‌های دنیوی می‌شود.

کاظمی با اشاره به جایگاه عید قربان افزود: این عید فداکاری و ایثار به نوعی تداعی‌گر زیباترین نمونه تعبّد انسان در برابر خداوند متعال است که در آن اخلاص، عشق و ایثار به زیبایی تصویرگری شد و امید که در این روز، اسماعیل‌های نفس خود را برای رضای نهایت عشق الهی ذبح نماییم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.