سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمره ۱۵ به اجرای شیوه‌نامه بهداشتی در آزمون دکتری

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به نقاط ضعف و قوت برگزاری کنکور دکتری، نحوه انجام این آزمون را مناسب و قابل قبول ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی گفت: آزمون دکتری با نقاط ضعف و قوتی که داشت، برگزار شد و می‌توان به نحوه برگزاری این آزمون نمره قبولی داد که نمره ۱۵  برای شرایط برگزاری این آزمون مناسب است.

او در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم نمره ۱۵ را در آزمون‌های بعدی به ۱۷ و در نهایت به نمره ۲۰ برسانیم. این آزمون اولین برنامه و همکاری مشترک و نزدیک بین وزارتین بهداشت و علوم بود؛ امیدواریم در آزمون‌های بعدی با نمره بیشتری رو به رو شویم. در مجموع آزمون در شرایط خوبی برگزار شد، البته حدود ۵۵ نفر اعلام کرده بودند که تست کرونای آن‌ها مثبت است که آزمون این افراد در بیمارستان‌ها با نظارت کامل برگزار شد.

فرهادی بیان کرد: از تجربیات آزمون امروز باید برای آزمون‌های بعدی استفاده کنیم. موارد معدودی از عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی گزارش شده که  مربوط به افراد شرکت کننده‌‌ای است که فرم خود اظهاری را پر نکرده بودند که در این باره تیم نظارتی و بازرسان بهداشت در اغلب حوزه‌ها حضور داشته و سعی شده است چنین افرادی در اتاق‌های جداگانه و تحت نظارت قرار بگیرند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: البته شرایط این بیماری به نحوی است که ما باید تمام شرکت کنندگان، ناظرین و بازرسان را با شرایط مثبت در نظر گرفته و تدابیر لازم را  به طور کامل اجرا کنیم که خوشبختانه در اغلب حوزه‌ها خوب انجام شده است.


بیشتر بخوانید:


 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۴:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
انصافا خوب رعایت شد، فکر نمیکردم
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
جای تأسف داره که نمره ۱۵ رو خوب میدونید و هنوز میگید باید بشه ۱۷ و بعد ۲۰
نمره ۱۹ هم برای پروتکل ها وآزمون ها بده
واقع بین باشیم
متاسفم
متاسفم
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
15نمره خوبیه چه جالب خب زودتر میگفتید 15خوبه مادیگه تو مدرسه خودمون رو برای بیست نمیکشتیم