سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار شهرکرد:

رسانه‌ها مدیران کم کار را به چالش بکشند/ نقد‌های منصفانه را می‌پذیرم

شهردار شهرکرد گفت: رسانه‌ها می‌توانند مدیران کم کار را به چالش بکشند و من به عنوان یک مدیر، نقد منصفانه را می‌پذیرم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست با اعضای جدید خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نباید از مشکلات فرار کرد اظهار داشت: از زمان شروع به کارم تلاش کردم که به صورت میدانی از محلات و پروژه‌های شهری بازدید و کمبود‌ها را جبران و نواقص را رفع نمایم.

او افزود: در تلاش هستیم که از ظرفیت تمامی نیرو‌ها جهت خدمت به مردم بهره‌مند و اعتماد مردم را به عنوان سرمایه اصلی مجموعه مدیریت شهری به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی با بیان اینکه مسیر کار ما صداقت، عشق به کار و تعهد است اضافه کرد: علی رغم اینکه در حال حاضر شهرداری شهرکرد با کمبود نیروی انسانی مواجه است، اما همکاران ما تمام توان و تخصص خود را به کار گرفته اند تا بتوانند مشکلات شهری را رفع کنند، چرا که همه مشکلات مالی نیست، بلکه بخشی هم مرتبط با مباحث مدیریتی بوده که با انتصاب افراد متخصص این مشکلات تا حدودی رفع و رسانه‌ها می‌توانند در جهت تحقق مطالبات مردمی و تصمیمات به ما کمک کنند.

او ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند مدیران کم‌کار را در یک فرآیند درست به چالش بکشند و نقد منصفانه کنند و در مجموعه مدیریت شهری هم اگر احساس کردند کم‌کاری صورت گرفته اطلاع و ما را یاری دهند و در صورت عدم رفع مشکل می‌توانند انتقاد کنند و ما پذیرای نقد منصفانه هستیم.

عبدالغنی با اشاره به کمک شهرداری جهت جابه‌جایی محل خانه مطبوعات استان گفت: تلاش و کمک می‌کنیم تا یک مکانی برای خانه مطبوعات استان در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.