سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت ویژه از سرمایه گذاران در صنعت گردشگری شهرستان کوثر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: حمایت ویژه از سرمایه گذاران در صنعت گردشگری این شهرستان رونق گردشگری در شهرستان را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان کوثر گفت: در راستای توسعه گردشگری شهرستان کوثر از سرمایه گذاری در این بخش از شهرستان حمایت ویژه می‌شود.

او با اعلام اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی و مجموعه شهرستان کوثر حامی و پشتیبان سرمایه‌گذاران هستند، افزود: از همه سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در شهرستان دعوت می‌کنیم و حمایت‌های لازم را از آنها انجام می‌دهیم.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کوثر گفت: دربند و منطقه شکار ممنوع مشکول فیروزآباد، باغات میوه، آبگرم دریچه سد کوثر از جمله مکان‌های مناسب برای سرمایه گذاری هستند که حمایت‌های ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران در آنها انجام می‌شود.

شهبازی حمایت از سرمایه‌گذاران را زمینه‌ساز رونق و توسع هدر شهرستان به ویژه در حوزه گردشگری دانست و افزود: با توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توانیم شاهد افزایش فرصت‌های شغلی و رونق گردشگری در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.