سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار برای نخستین بار؛

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره دعای عرفه + فیلم و تصویرنگاشت

حساب کاربری نقل قول‌های آیت‎الله خامنه‌ای با انتشار پستی سخنان رهبر در رابطه با خواندن دعای عرفه را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری نقل قول‌های آیت‎الله خامنه‌ای، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزیده‌ای از بیانات ایشان درباره دعای عرفه را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

متن منتشره در اینستاگرام به این شرح است: "رهبرانقلاب: دعای عرفه‌ی امام حسین پر از معارف است؛ یعنی واقعا این را من با قاطعیت به شما عزیزان عرض می‌کنم و بپذیرید که هر کسی مثلا دعای عرفه را با توجه به معنایش بخواند، از وقتی که این دعا را شروع می‌کند به خواندن تا به آخرش برسد، بکلی تغییر می‌کند نسبت به آن آدمی که قبل از خواندن دعا بود؛ ولو ده‌ بار قبلا خوانده باشد این دعا را؛ این جور معارفی در این دعا‌ها هست.

دعا‌های صحیفه‌ی سجادیه همین جور است؛ دعا‌های صحیفه‌ی سجادیه درس زندگی است؛ در همین دعا‌هایی که حضرت به حسب ظاهر، با گردن کج نشسته‌اند، گریه کرده‌اند و این دعا را خوانده‌اند، منش سیاسی یک آدم سیاستمدار در دنیای امروز فهمیده می‌شود؛ یعنی همان هویت لازمِ یک انسان والای با شخصیت قوی فعال پیشرو که در همه‌ی زمینه‌ها می‌تواند چنین آدمی پیش برود؛ در علم، در سیاست، در صنعت، در جنگ، در همه چیز. تمام این دعاها این هویت را به انسان می‌بخشد".


بیشتر بخوانید


در ادامه تصویرنگاشت و فیلم منتشر شده از بیانات رهبر معظم انقلاب را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.