سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹ کشته و زخمی بر اثر انفجار رستورانی در ژاپن

در پی وقوع انفجار در رستورانی در ژاپن، دست کم ۱۹ نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه‌های ژاپن امروز پنجشنبه اعلام کردند بر اثر وقوع انفجار در داخل رستورانی در منطقه فوکوشیما در شمال این کشور، دست کم یک نفر کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند؛ همچنانکه این انفجار سبب تخریب ساختمان‌های مجاور شد.

پلیس ژاپن تماسی اضطراری را از یکی از همسایگان در حدود ساعت ۹ صبح به وقت محلی دریافت کرد، مبنی بر اینکه یک انفجار در منطقه «شیما» واقع در شهر «کوری‌یاما» در فوکوشیما به وقوع پیوسته است. طبق اعلام اداره آتش نشانی کوری یاما، این انفجار در یک رستوران زنجیره‌ای به نام «Shabushabu Onyasai» به وقوع پیوست.

مکان حادثه

طبق اعلام پایگاه روزنامه «آساهی شیمبون»، در پی این انفجار، دیوار‌های خارجی این رستوران به بیرون پرتاب شده بودند و تنها چارچوب ساختمان پس از انفجار پابرجا مانده است.

مقامات آتش نشانی گفته اند نشست گاز از سه عدد از کپسول‌های گاز پروپان که احتمالا آتش گرفته بود، سبب وقوع این انفجار‌ها شده است.

طبق اعلام پلیس جسد یک مرد حدودا ۴۰ ساله در حالی که زیر آوار‌ها داخل رستوران افتاده بود، پیدا شده است. به نظر می‌رسد فردی که جان خود را از دست داده است، کارگر ساختمانی بوده است.

همچنین در میان ۱۸ نفر از عابران و همسایگانی که بر اثر این انفجار زخمی شده اند، دو زن حدودا ۴۰ ساله به شدت زخمی شده اند.

شرکت «توکوهو الکتریک پاور» اعلام کرده حدود ۴۴ خوانوار در این منطقه که در نزدیکی محل انفجار قرار داشتند، دچار قطعی برق از ساعت ۱۰ صبح دچار قطع برق شدند. این در حالی است که تا ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی هنوز ۱۷۰ خوانوار همچنان دچار قطعی برق بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.