سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی از ابتلا به کرونا سد راه اهداکنندگان خون شده است

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نگرانی از همه‌گیری ویروس کرونا، دلیل اصلی کاهش مراجعه برای اهدای پلاسمای خون است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا دانایی سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: قطع زنجیره ویروس کرونا با خواست و اراده جمعی و مشارکت تشکل‌ها به ویژه اعضای شورا‌های اجتماعی محلات تحقق می‌یابد.

او افزود: سازمان جهانی بهداشت در حالی به استقبال روز جهانی اهدای خون می‌رود که جهان در اثر شیوع ویروس کرونا با کاهش ذخیره خون و پلاسما مواجه است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: ضرورت نقش‌آفرینی و مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌های پیشگیرانه و مبارزه با کرونا بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

دانایی بیان کرد: در این مقطع زمانی حساس، نگرانی از همه‌گیری ویروس کرونا، دلیل اصلی کاهش مراجعه برای اهدای پلاسمای خون است.

او تصریح کرد:اما مسئولان سازمان انتقال خون اطمینان می‌دهند که مراکز انتقال خون نه تنها برای اهداکنندگان خون مهیا و تجهیز شده است بلکه تمامی شرایط بهداشتی و رعایت استاندارد‌های لازم برای پیشگیری از انتقال این ویروس رعایت می‌شود.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.