سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن زمینه اشتغال ۵۸ نفر در حوزه صنایع دستی در بروجن

با پرداخت تسهیلات صنایع‌دستی، زمینه اشتغال ۵۸ نفر در شهرستان بروجن فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر نوروزی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بروجن گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال در حوزه صنایع دستی و گردشگری پرداخت شده است.

او افزود: با پرداخت این مبلغ تسهیلات زمینه اشتغال ۵۸ نفر فراهم شده است و از این مبلغ هشت میلیارد ریال به ۴۰ متقاضی در رشته‌های صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بروجن پرداخت شد.


بیشتر بخوانید


نوروزی اضافه کرد: همچنین در این مدت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به ۱۸ متقاضی واجدشرایط صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی در رشته‌های سرمه دوزی، گلیم بافی، لباس محلی، سراجی، تذهیب، بافتنی و نمدمالی پرداخت و زمینه اشتغال ۱۸ نفر فراهم شده است.

او ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۸ مدرک فعالیت در حوزه مشاغل خانگی برای فعالان صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بروجن صادر شد.

نوروزی گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن با همکاری سپاه پاسداران در این شهرستان نسبت به شناسایی مکان‌های مستعد اشتغالزایی در حوزه‌های صنایع‌دستی و گردشگری با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.