سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۲ فروشنده متخلف سموم کشاورزی به تعزیرات حکومتی در مهاباد

کارشناس مسئول حفظ نباتات جهاد کشاورزی مهاباد از رصد و پایش فروشگاه سموم نباتی و ۲ مورد معرفی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

شمس برهان کارشناس مسئول حفظ نباتات جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در گشت مشترک با حضور نماینده اداره صمت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی، از فروشگاه‌های سموم کشاورزی در روستای اگریقاش بازدید شد.

او افزود: در این بازدید دو فروشگاه به دلیل درج نکردن قیمت و گرانفروشی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

شمس برهان هدف از این پایش‌ها را جلوگیری از تولید و توزیع سموم ثبت نشده، تاریخ گذشته و گرانفروشی دانست و اضافه کرد: هرگونه تغییر در بسته بندی و دخل و تصرف در محتوا و برچسب سموم، درج تاریخ تولید و انقضاء فروش سموم تاریخ گذشته ممنوع بوده و توزیع کنندگان موظفند از توزیع آن خودداری کنند و در صورت مشاهده برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.


بیشتر بخو انید


کارشناس مسئول حفظ نباتات جهاد کشاورزی مهاباد بر لزوم اهمیت ساماندهی فروشگاه‌های مجاز سموم دفع آفات نباتی و جلوگیری از فعالیت فروشندگان غیر مجاز تاکید کرد و از کشاورزان خواست سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند و دچار زیان و ضرر نشوند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.