سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشار الجعفری: غرب با اقدامات ظالمانه اقتصادی غیرنظامیان سوری را هدف قرار می‌دهد

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با انتقاد از اقدامات ظالمانه کشورهای غربی، آنان را حامیان تروریسم معرفی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بشار الجعفری، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت در خصوص اوضاع انسانی این کشور گفت غرب با اقدامات ظالمانه اقتصادی غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: ادامه اقدامات اقتصادی ظالمانه کشور‌های غربی علیه سوریه و جلوگیری آن‌ها از اشاره به این اقدامات در قطعنامه اخیر شورای امنیت در خصوص ارسال کمک‌ها از طریق مرزها، بار دیگر دروغ بودن ادعا‌های این کشور‌ها را ثابت می‌کند.

الجعفری تاکید کرد: شورای امنیت اوایل ماه کنونی عرصه تلاش‌های گسترده غرب برای تمدید قطعنامه ۲۱۶۵ سال ۲۰۱۴ در خصوص وارد کردن کمک‌های بشردوستانه از طریق مرز‌ها بود. این قطعنامه اقدام استثنائی و موقت بود که امکان ادامه آن وجود ندارد. انگیزه این اقدام وارد کردن کمک‌های بشردوستانه برای نیازمندان سوری نیست؛ بلکه هدف از آن، یافتن بهانه‌هایی برای ادامه نقض حاکمیت سوریه و تهدید تمامیت ارضی سوریه است.

وی گفت: این اقدام با قطعنامه شماره ۴۶/ ۱۸۲ مجمع عمومی سازمان ملل تناقض دارد و به منزله تلاش برای ایجاد تحولات جدید از طریق حمایت از گروه‌های تروریستی، شبه‌نظامیان جدایی‌طلب و تلاش برای تداوم اشغالگری آمریکا و ترکیه است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.