سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری یک نفر شکارچی متخلف در سرپل ذهاب

یک نفر شکارچی متخلف که اقدام به شکار کبک وحشی در شهرستان سرپل ذهاب کرده بود با تلاش مأمورین یگان حفاظت محیط زیست دستگیر و به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در پی گزارش واصله از همیاران و دوستداران محیط زیست به اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب مبنی بر شکار چند قطعه کبک وحشی توسط یک نفر فرد متخلف در یک از مغازه‌های سرپل ذهاب، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با حکم قضایی ورود به محل متخلف و همکاری نیروی انتظامی، موفق به کشف و ضبط ۴ قطعه کبک وحشی و ۳ عدد قفس چوبی از وی شدند.

کیانوش احسانی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب گفت : پس از تعیین میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست و واریز آن توسط فرد متخلف، پرونده وی برای طی سایر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرپل ذهاب افزود: همکاران و مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بصورت شبانه روز در حال پایش مناطق تحت مدیریت هستند و در صورت مشاهده با هرگونه تخلف زیست محیطی مطابق با ضوابط و مقررات قانونی به شدت برخورد خواهیم کرد.

احسانی پور ضمن تقدیر و تشکر از دوستداران و همیاران محیط زیست مبنی بر دغدغه آنان در امر حفاظت و صیانت از محیط زیست از عموم مردم طبیعت دوست شهرستان درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب را سریعاً با شماره تلفن: ۱۵۴۰ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.