سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت نام دانشنامه تخصصی دندانپزشکی امروز به پایان می رسد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت:دستیاران رشته های تخصصی دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون بورد دندانپزشکی سال ۹۹ تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۸ مردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

سعید هاشمی نظری رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دستیاران رشته های تخصصی دندانپزشکی متقاضی شرکت در آزمون بورد دندانپزشکی سال ۹۹ تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۸ مردادماه فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: بر اساس اطلاعیه های قبلی مندرج در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و سامانه obligat.behdasht.gov.ir ثبت نام و ارسال مدارک آن دسته از داوطلبان فوق که موفق به ثبت نام اولیه در آزمون رشته های تخصصی دندانپزشکی نشده اند تا آخر وقت امروز مقدور است.

هاشمی نظری  گفت: طبق اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت مهلت ثبت نام در آزمون فوق قابل تمدید نیست و داوطلبان لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت فرم ثبت نام در این آزمون را تکمیل کنند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: داوطلبان همزمان ملزم به ثبت نام از طریق سامانه توزیع نیروی انسانی، تعهدات و خدمات قانونی به نشانی ibligat.behdasht.gov.ir نیز هستند.

مدارک ثبت نام در آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی

هاشمی نظری گفت: مدارک لازم برای ثبت نام اینترنتی شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است. مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموختگان خارج از کشور شامل تصویر اسکن شده از عکس ۳×۴ رنگی داوطلب، تصویر اسکن شده از معرفی نامه مرکز خدمات آموزشی جهت شرکت در آزمون، تصویر اسکن شده از صفحات اول و دوم شناسنامه، تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی است.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: همچنین هزینه شرکت در آزمون به شیوه اینترنتی پرداخت می شود و داوطلبان باید به لینک «پرداخت الکترونیک هزینه ثبت نام» مراجعه و هزینه شرکت در آزمون را بر اساس مبالغ مندرج در سایت با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت و کد پرداخت را دریافت کنند.

هاشمی نظری اظهار کرد: هزینه ثبت نام برای افرادی که برای نخستین بار در آزمون گواهینامه یا دانشنامه رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ شرکت می کنند یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای دومین بار در آزمون شرکت می‌کنند ۲ میلیون ریال (۲۰۰ هزار تومان) و برای افرادی که برای سومین بار یا بیشتر در آزمون شرکت می کنند ۴ میلیون ریال (۴۰۰ هزار تومان) است.

آزمون کتبی گواهینامه یا دانشنامه رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۹۹ روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ و آزمون شفاهی در روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۲ تا ۲۴ مهرماه ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.