سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک منبع خوب برای پیدا کردن عکس

همه ی ما برای نیازهای روزمره ی خود بارها به تصاویر مختلف نیاز پیدا کرده ایم و منابع بسیار زیادی در فضای مجازی برای دانلود این تصاویر وجود دارد اما با توجه به حجم بسیار زیاد تصاویر همیشه پیدا کردن یک منبع خوب کار بسیار دشواری است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ی ما برای نیازهای روزمره ی خود بارها به تصاویر مختلف نیاز پیدا کرده ایم. گاهی برای انتخاب یک عکس پروفایل مناسب، گاهی برای یک عکس نوشته ی زیبا و یا انتخاب یک والپیپر مناسب برای گوشی یا لپ تاپ خود.

منابع بسیار زیادی در فضای مجازی برای دانلود این تصاویر وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید اما با توجه به حجم بسیار زیادی از تصاویر و عکس نوشته های زیبا و متنوع همیشه پیدا کردن یک منبع خوب کار بسیار دشواری است.

در دنیای مجازی امروز هر شخص با توجه به ویژگی ها و شرایط خود، عکس پروفایل و عکس نوشته انتخاب میکند.

به عنوان مثال بسیاری از عکس های دخترانه و پسرانه برای قشر جوان جذابیت های خاصی دارد و آنها با توجه به حالات روحی، شغلی، تحصیلی و ... می توانند از میان انبوه تصاویر موجود در فضای مجازی، تصویر مورد نظر خود را پیدا کنند.

از طرفی دیگر طرفداران پر و پاقرص دنیای ورزش به خصوص فوتبال به دنبال عکس های مربوط به بازیکنان، تیم ها و ... هستند همه ی این ها به معنی این است که افراد در بستر اینترنت بر اساس شخصیت و موقعیتشان  به دنبال عکس های مورد علاقه ی خود هستند.

نکته ی قابل توجه اینکه امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا و تشکیل گروه های متعدد واتس اپی و تلگرامی استقبال بسیار زیادی از تصاویری می شود که مناسب برای عکس گروه هستند.

بیایید با هم چند دسته بندی بسیار مهم از تصاویری که این روزها در اینترنت طرفداران ویژه ای پیدا کرده را بررسی کنیم.

 

عکس پروفایل

شما برای عکس پروفایل خود در شبکه های اجتماعی میان صدها عکس زیبا به دنبال یک انتخاب خوب هستید. مثلا اگر به عکس پروفایل دخترانه علاقه دارید میتوانید تعداد زیادی عکس با موضوعات دخترانه مثل عکس پروفایل ژاپنی و کره ای دخترانه، عکس پروفایل جلوی آینه دخترانه، عکس پروفایل دونفره دخترانه و ... را مشاهده کنید.
یا اینکه اگر به عکس پروفایل پسرانه علاقه دارید میتوانید صدها عکس با موضوعات عکس پروفایل پسر با ساعت، عکس پروفایل خفن و لاکچری پسرانه، عکس پروفایل بدون متن پسرانه و ... را مشاهده کنید.

در فضای مجازی امروزه انتخاب شما تنها به موضوعات مخصوص پسرانه و دخترانه محدود نمی شود.

شما میتوانید عکس های بسیار زیادی با موضوعات متفرقه نیز مشاهده کنید. مثلا عکس پروفایل های مفهومی، زمستانی، خاص ،طبیعت ،چهره ، شعر و ... را میتوانید به همراه صدها عکس دیگر برای پروفایل خود مشاهده کنید.

 

عکس نوشته

درک این موضوع که جلوه های بصری مورد بسیار مهم این روزها به شما می رود کار ساده ایست. ما بسیاری از مواقع نمیتوانیم صرفا از عکس های بدون متن استفاده کنیم زیرا ممکن است به دنبال القای هدفی باشیم و بخواهیم به کمک آن تصویر، مفهومی را به مخاطب منتقل کنیم.

به همین دلیل عکس نوشته گزینه ی بسیار مناسبی برای اینگونه مصارف هست. عکس نوشته میتواند در کنار یک تصویر زمینه ی زیبا و خاص، حاوی شعر یا جمله ی تاثیرگذاری از یک شاعر،دانشمند، فرهیخته و ... باشد.

اگر شما به دنبال عکس نوشته ی یک بیت شعر به خصوص هستید یا به عکس نوشته های موضوعی علاقه دارید می توانید با استفاده از منابع خوب و متنوع به این نوع تصاویر دست پیدا کنید.

به عنوان مثال چند مورد از عکس نوشته های محبوب را برای نمونه نام میبریم.

عکس نوشته های یک بیت شعر مانند : عکس نوشته تنهایی ات را بچسب، عکس نوشته با کسی حرفی ندارم، عکس نوشته دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک و ...

عکس نوشته های موضوعی که شامل چندین عکس نوشته از یک موضوع خاص هست مانند : عکس نوشته شجاعت، عکس نوشته صلوات، عکس نوشته طمع، عکس نوشته عارفانه معنوی و ... .

 

والپیپر

اگر توجه کرده باشید بسیاری از افراد برای پس زمینه لپ تاپ یا کامپیوتر خود و همینطور برای تصویر زمینه ی گوشی خود از تصاویر زیبایی استفاده می کنند.

مثلا بسیاری از دختر خانم ها تصاویر مخصوص و دخترونه ای را برای این کار انتخاب میکنند.

آنچه که دختران برای انتخاب والپیپر دوست دارند تعداد زیادی تصویر مناسب با موضوع والپیپر صورتی، والپیپر کارتونی و عروسکی، والپیپر دخترونه خفن، والپیپر دخترونه بنفش، والپیپر دخترونه مشکی و ... است.

البته والپیرهای پسرانه هم مانند دخترانه مورد استقبال قرار میگیرد به خصوص موضوعاتی مانند والپیپر بروسلی، والپیپر منچستریونایتد، والپیپر چلسی و آرسنال، والپیپر جنگی و ... .

البته بجز این والپیپرهایی که مخصوص پسران و دختران هست مجموعه از والپیپر های متنوع و زیبا وجود دارد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

برای مثال والپیپر خشن و خطرناک، والپیپر خزان، والپیپر جزیره، عکس والپیپر جگوار، عکس هایی از جاده برای والپیپر و ... .

حال که دیدیم تصاویر چقدر در فضای مجازی مورد استفاده قرار میگیرند و چه موضوعات متنوعی برای آنها وجود دارد، میخواهیم یک منبع بسیار خوب به شما عزیزان معرفی کنیم.

 

معرفی

شما از طریق مجله اینترنتی باحال مگ می توانید به هزاران عکس پروفایل، عکس نوشته و والپیپر زیبا دست پیدا کنید. در این مجله تصاویر بر اساس موضوع دسته بندی شده و شما به راحتی میتوانید به عکس های مربوط به موضوعاتی که علاقه دارید دست پیدا کنید.

یک نکته ی بسیار جالب اینکه شما در مجله اینترنتی باحال مگ با تصاویر بسیار زیبایی از بازیکنان مطرح جهان مواجه خواهید شد که این تصاویر دریچه ای برای ورود شما به بخش ورزشی مجله ی باحال مگ هست.

در بخش ورزشی مجله شما علاوه بر تاریخچه ی مربوط به ترکیب تیم های مختلف دنیا، با تعداد زیادی مطلب ورزشی خفن رو به رو خواهید شد.

ما به فوتبالی های عزیز توصیه می کنیم این بخش مجله باحال مگ را هرگز از دست ندهند.

همانطور که گفتیم شما عزیزان در مجله اینترنتی باحال مگ با تعداد بسیار زیادی از تصاویر زیبا در ابعاد مختلف رو به رو می شوید که برای همه ی مصارف از جمله عکس پروفایل، والپیپر گوشی و لپ تاپ کاربرد دارد.

عکس شخصیت های معروف ، شهیدان ، مکان های دیدنی و ... در این مجله به راحتی پیدا می شود که می توانید آن ها را به راحتی دانلود کنید.

امیدواریم که از کلکسیون تصاویر موجود در این مجله نهایت لذت را ببرید و از آنها به عنوان عکس پروفایل، والپیپر و ... استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۸:۱۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
اصلا خوب نبود