سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس درشهریورماه

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان برای بازگشایی مطلوب مدارس در ۱۵ شهریورماه آمادگی کامل را دارد.

محمد پورداود مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اشاره به اینکه این روز‌ها که بحث بیماری کرونا در کشور مطرح است افزود: وظیفه ما به عنوان بسترسازان فرهنگ در جامعه، این است که اثرات کرونا را بر سبک زندگی تحلیل کنیم و راه‌های برون رفت از آن و چگونگی زندگی با کرونا را هم یاد بگیریم و هم یاد بدهیم، چراکه کرونا برای بشر امروز این پیام را دارد که در حال حاضر راهی جز تعامل و همزیستی مسالمت آمیز با این موضوع نداریم.

او با بیان این که در تبیین و تحلیل پدیده‌ها و موضوعات فرهنگی و اجتماعی عنصر زمان بسیار مهم و تأثیر گذار است، ادامه داد: گرچه نمی‌توانیم پایان کرونا را حدس بزنیم و نیز نمی‌توان میزان تلفات وخیم و فاجعه بار بیماری همه گیر را ارزیابی کرد، اما در این میان یک نقطه امید وجود دارد و آن تجربه‌هایی است که در این مسیر به دست آوردیم.

پورداود افزود: حدود ۱۴ میلیون دانش آموز و ۴ میلیون دانشجو نظام آموزش جدیدی در ایران در حال شکل گیری است که از فضای مجازی در حوزه آموزش بهره می‌گیرند.


این مسئول با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه، بیان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان برای بازگشایی مطلوب مدارس و اجرای سناریو‌های پیش بینی شده، آمادگی کامل دارد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.