سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح قربانگاه در ۶ شهرستان ایلام

موسی نژاد گفت: طرح قربانگاه در ۶ شهرستان ایلام اجرا می‌شود.

یه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ رأس دام قربانی مردم نیکوکار استان برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان در روز عید سعید قربان توسط این مراکز دریافت شده است، گفت: طرح قربانگاه در ۶ شهرستان استان ایلام اجرا می‌شود.

او اظهار کرد: طرح قربانگاه توسط این نهاد همزمان با عید سعید قربان در ۶ شهرستان استان ایلام اجراء می‌شود.

 موسی نژاد با بیان اینکه در شهرستان‌های استان مراکزی با عنوان قربانگاه برای دریافت نذورات قربانی مردم در عید سیعد قربان تدارک دیده شده است، عنوان کرد: این مراکز در سطح ۶ شهرستان استان، نذورات قربانی مردم را دریافت و پس از جمع آوری و بسته بندی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان توزیع می‌شود.

او با تاکید بر اینکه این مراکز در روز عید سیعد قربان آمادگی لازم را برای دریافت نذورات قربانی مردم نوع دوست استان دارند، یادآور شد: مراکز قربانگاه با همکاری مراکز دامپزشکی، بهداشتی و کشتارگاه‌های این شهرستان‌ها راه اندازی و مراحل ذبح دام، بسته بندی و توزیع با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه تا کنون بیش از ۲۰۰ رأس دام قربانی مردم نیکوکار استان برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان در روز عید سعید قربان توسط این مراکز دریافت شده است، اضافه کرد: همچنین ۵۲ پایگاه دیگر نیز در محل دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان آماده دریافت نذورات و قربانی مردم استان در ایام عید قربان هستند.

موسی نژاد اعلام کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به خاطر اینکه از ازدحام مراجعین برای دریافت گوشت قربانی در محل‌های ذبح و بسته بندی جلوگیری شود، بسته‌های نذورات قربانی در بین خانواده‌های شناسایی شده در محل خانه‌های آنان توسط امدادگران این نهاد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.